۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴
کد خبر: 85205323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مس رفسنجان: ۱۰ فوتبالیست بومی داریم

۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴
کد خبر: 85205323
مس رفسنجان: ۱۰ فوتبالیست بومی داریم

کرمان - ایرنا - پس از اخبار منتشر شده در خصوص جذب ۲ بازیکن جوان غیربومی، باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد از حضور ۱۰ بازیکن بومی در ترکیب این تیم فوتبال بهره می‌برد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، با آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور و در راستای سیاست های باشگاه مس رفسنجان مبنی بر بومی گرایی و استفاده از ظرفیت ها و استعدادها در ترکیب تیم مس رفسنجان، امروز شاهد حضور بیش از ۱۰ نفر از بازیکنان بومی رشد یافته در تیم های پایه باشگاه در تیم فوتبال بزرگسالان مس رفسنجان هستیم.

محمدحسین کریم‌زاده، علی‌اصغر صادقی‌نسب، ابوالفضل شعبانی، محمدحسین رمضانی، محمدحسین هرندی، فرنام عرب، مهران حیدری، امیرحسین علیزاده، محمد اکبری و علی زمانی از جمله بازیکنان بومی تیم فوتبال مس رفسنجان در فصل جدید هستند.

به طور یقین استمرار اندیشه و تفکر حضور بازیکنان بومی و با استعداد در ترکیب تیمی که به نام رفسنجان است می‌تواند نقطه عطفی برای باشگاه بزرگ مس رفسنجان و موجب ایجاد انگیزه بیشتر در فرزندان این خطه باشد.

تیم فوتبال مس رفسنجان یکی از ۲ نماینده استان کرمان در لیگ برتر فوتبال کشور محسوب می شود که🗒روز سه شنبه هفته جاری در هفته سوم رقابت های لیگ برتر کشور میزبان شمس آذر قزوین است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha