۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85205408
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳۵ دستگاه اتوبوس از زنجان مسافران اربعین را جابجا می‌کند

زنجان - ایرنا - معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۱۳۵ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با ظرفیت ۹۰ درصد در برگزاری مراسم اربعین این استان فعال شده و خدمت رسانی خود را آغاز کرده است.

علی مدقالچی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات جابجایی زائرین اربعین حسینی از ۲۷ مرداد آغاز شده است و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اعزام پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به مهران از دوم شهریور سال جاری انجام می‌گیرد، اظهار داشت: برای جاماندگان زائرین اربعین، اعزام به مشهد همانند سالهای گذشته انجام خواهد شد.

این مسووول با بیان اینکه در ایام اربعین بیشتر سفرها به سمت مهران انجام می‌گیرد تصریح کرد: در تلاش هستیم با همکاری شهرداری و سایر ادارات، زمینه سفرهای عادی مردم فراهم شود.

وی با بیان اینکه زنجان به عنوان استان‌ معین در موضوع اعزام زائران اربعین حسینی به مرز تمرچین انتخاب شده‌ است، گفت: بر این اساس تمام ظرفیت‌های استان در زمینه خدمات زیرساختی و حضور پررنگ مواکب حسینی فراهم است و در صورت تقاضا، آمادگی اعزام ناوگان اتوبوسی به مرز تمرچین وجود دارد.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به آغاز فروش بلیت به صورت حضوری و اینترنتی اتوبوس را یادآور شد و افزود: در سه ترمینال زنجان، ابهر و خدابنده آماده پذیرایی از زائرین هستیم و متقاضیان می‌توانند به صورت حضوری از دفاتر فروش بلیت در پایانه‌ها و یا از طریق سایت‌ شرکت‌های مسافربری بلیت تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال با رایزنی‌های انجام گرفته ۵۷ دستگاه (VIP) ۲۵ نفره، ۲۳ دستگاه اتوبوس با ظرفیت ۳۲ نفر و ۵۰ دستگاه اتوبوس ۴۲ نفره با نرخ‌هایی که اعلام خواهد شد، کار جابه‌جایی زوار به مرز مهران را انجام می دهند.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha