مرزبانان آذربایجان غربی آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین هستند

ارومیه - ایرنا - فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با تاکید بر آمادگی مرزبانان برای خدمات‌رسانی به زائران گفت: حماسه اربعین فرصتی ارزشمند برای به تصویر کشیدن اخلاص و مجاهدت‌های مرزبانان است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمداحمدی روز دوشنبه در بازدید از مرز تمرچین در جمع خبرنگاران از آمادگی مرزبانان برای تامین امنیت و خدمات رسانی خبر داد و افزود: اربعین، فرصت مناسبی برای توان سنجی، توان یابی و تعامل افزایی فرصت های پیش رو و شناخت موقعیت‌ها و ظرفیت‌هایی است که جریان خدمات رسانی مرزبانان به مردم و پاسداری از حریم ولایت و امنیت را تقویت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ماموریت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین سند افتخاری برای مرزبانان این استان است، اظهار کرد: حماسه اربعین فرصتی ارزشمند برای به تصویر کشیدن اخلاص و مجاهدت مرزبانان در خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات است.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به تدابیر و برنامه ریزی منسجم و منظم صورت گرفته، امید می‌رود امسال نسبت به سال گذشته در مرز تمرچین از وضعیت بهتری در موضوع خدمات رسانی و تسهیل در تردد زائران برخوردار شویم.

سردار احمدی تاکید کرد: با آمادگی کامل و با افتخار برای ایجاد نظم، امنیت و ایمنی تا بازگشت تمامی زائران پای کار هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha