آرادان و سرخه ۴۳ میلیارد ریال طرح افتتاحی توزیع برق در هفته دولت دارند

سمنان- ایرنا- مدیریت‌های توزیع برق در شهرستان‌های آرادان و سرخه در مجموع طرح‌های عمرانی برق‌رسانی به ارزش ۴۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال برای بهره‌برداری در هفته دولت ۱۴۰۲ دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به مناسبت هفته دولت چهار طرح عمرانی برق رسانی با اعتباری به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال افتتاح می شود.

سعید ادب بیان کرد: طرح اصلاح و بهینه سازی ۲ هزار و ۹۲۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی روستاهای امامزاده عبدالله و ایج با اعتبار پنج میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح ۲ دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۵۰ کیلوولت آمپر در روستای امامزاده عبدالله با صرف اعتباری به مبلغ یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال، به عنوان طرح دیگر افتتاحی در هفته دولت محسوب در شهرستان سرخه می شود.

وی تصریح کرد: طرح توسعه ۸۰۰ متر شبکه فشارمتوسط هوایی دومداره خروجی پست ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی با اعتبار سه میلیارد ریال و همچنین طرح نصب ۱۴ دستگاه تابلو هوشمند و ۲ دستگاه کلید قدرت ۸۰۰ آمپری و ۳۲ دستگاه کنتور تک فاز فهام با مـبلغ ۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال، از جـمله طرح های افـتتاحی در این هفته به شـمار می رود.

طرح‌های هفته دولت در توزیع برق آرادان

مدیر توزیع برق شهرستان آرادان نیز گفت: به مناسبت هفته دولت، طرح های عمرانی صنعت توزیع برق این شهرستان با مجموع اعتباری به مبلغ ۳۱ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

رحمان اشرفی بیان کرد: با هدف کاهش درصد تلفات، پایداری شبکه توزیع برق، حفظ محیط زیست، کاهش خاموشی های ناخواسته و گذرا به دلیل پردرخت‌بودن مناطق روستایی شهرستان و برخورد شاخه های درختان به شبکه توزیع برق و به منظور افزایش رضایت‌مندی مشترکان، طرح اصلاح و بهینه‌سازی و تبدیل هفت هزار متر شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در آرادان، با اعتباری به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال بهره‌برداری می شود.

سرپرست توزیع برق آرادان تصریح کرد: طرح اصلاح یکهزار و ۵۰۰ متر از شبکه فشارمتوسط هوایی در راستای بهینه‌سازی شبکه توزیع برق و جابه‌جایی پست هوایی با قدرت ۲۵ کیلوولت آمپر در مسیر جاده رامه با اعتباری معادل ۱۶ میلیارد ریال، دیگر طرح برنامه ریزی شده جهت افتتاح در هفته دولت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۸۱۱ طرح عمرانی، زیربنایی و اقتصادی با صرف اعتبار ۲۹ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال، هفته دولت سال ۱۴۰۲ در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد که شامل ۷۵۲ طرح عمرانی با اعتبار ۲۹ هزار میلیارد ریال و ۵۹ طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری با همراهی بخش خصوصی با صرف اعتبار هشت هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۵۵۳ نفر می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha