۸۵ درصد کتاب های دانش آموزان قشم ثبت سفارش شد

قشم - ایرنا - معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: ۸۵ درصد کتاب‌ های دانش‌ آموزان این جزیره برای سال تحصیلی جدید ثبت سفارش شد و مابقی نیز به‌ تدریج با انجام ثبت‌ نام پایه‌ های ورودی تکمیل می‌ شود.

اردشیر شایسته روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمار اخذ شده از سامانه های مرتبط تاکنون ۹۱ درصد دانش آموزان دوره ابتدایی، ۸۵ درصد دانش آموزان متوسطه اول، ۸۶ درصد دانش آموزان متوسطه دوم نظری، ۵۶ درصد دانش آموزان رشته های فنی و حرفه ای و ۵۲ درصد دانش آموزان کار دانش این جزیره برای دریافت کتاب سال تحصیلی (۱۴۰۳-۱۴۰۲) ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش آموزان میان پایه (دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم) نیز که از نیمه اردیبهشت آغاز شده تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

۸۵ درصد کتاب های دانش آموزان قشم ثبت سفارش شد

معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قشم تصریح کرد: دانش‌آموزانی که تاکنون اقدام به ثبت سفارش کتاب درسی خود نکرده‌اند، می‌توانند از طریق سامانه irtextbook.ir نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی قشم با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۷ هزار و ۷۱۰ دانش آموز (۱۵ هزار و ۸۸۱ دختر و ۱۶ هزار و ۸۲۹ پسر) در مقاطع مختلف تحصیلی است و هم اکنون ۲۴۰ مدرسه و یکهزار و ۲۶۷ کلاس درس دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha