۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85205922
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیران باید رسانه را در جریان سازی خبری همراهی کنند

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل اخبار استان های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: جریان سازی خبری توسط رسانه ها نیازمند همراهی و همکاری مدیران است تا اخبار درست در زمان مناسب به مخاطب ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محسن بهاروند" روز دوشنبه در جلسه معارفه مدیر جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان لرستان افزود: جریان سازی یک اصل مهم در فعالیت رسانه ای و مورد تاکید سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: در جریان اغتشاشات سال گذشته، استکبار میلیاردها دلار برای جریان سازی خبری بر علیه جمهوری اسلامی هزینه کرد بنابراین باید قبول کرد جریان سازی خبری یکی از اصول طلایی و هزینه بردار است که باید مورد توجه رسانه ها و مدیران قرار گیرد.

وی همچنین "روایت اول" در حوزه رسانه را ضروری برشمرد و ادامه داد: این مهم به همراه سرعت در انتشار اخبار، توجه به فضای مجازی و چند رسانه ای و ارتباط مستمر با مدیران و منابع موثر از اولویت های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی است که باید در استان ها از جمله لرستان تقویت شود.

مدیرکل استان های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی اضافه کرد: استکبار جهانی در دهه های گذشته کمر همت برای ناپایداری جمهوری اسلامی بست و آنچنان برنامه ریزی کرده بود که ادعا کرد ایران، جشن ۴۰ سالگی انقلاب را نخواهد دید اما این خواب آنها هیچگاه تعبیر نشد.

بهاروند گفت: این تحریم ها آنچنان سخت بوده که اگر نسبت به اروپا اعمال می شد، هیچکدام از آن کشورها دوام نمی آوردند، اما جمهوری اسلامی با وجود این موانع، همچنان حرکت رو به جلو با موفقیت های جهانی دارد که این واقعیت باید از طریق رسانه و با تزریق امید به جامعه منتقل شود.

وی یادآور شد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به شدت برای ناکارآمد جلوه دادن کشور، ناامیدی مردم و قرار دادن آنها در مقابل نظام تلاش می کنند به نحوی که در اغتشاشات پارسال پس از ناامیدی از تفرقه میان طوایف و قومیت ها، در یک برنامه هماهنگ، روی نوجوانان کشور سرمایه گذاری کردند.

وی اظهار داشت: جنگ تمام عیار و ترکیبی دشمن طی سال های اخیر به اوج رسیده است و آنچنان نقش خود را به خوبی بازی می کنند که گاهی برخی رسانه های داخلی، ندانسته و به دلیل ضعف سواد رسانه ای با آنها همراه می شوند.

مدیرکل استان های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی تصریح کرد: با توجه به برنامه های دشمن برای ناامید کردن مردم، مدیران باید رسانه ها را تقویت کنند.

به گزارش ایرنا در این نشست که با حضور "احسان یاوری" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد از خدمات "محمد علیدوستی" رییس قبلی ایرنا لرستان تقدیر و "حسن کهزادیان" به عنوان سرپرست جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان معرفی شد.

کهزادیان دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگیسی و کارشناسی ارشد علوم سیاسی می باشد که پیش از این سردبیر ایرنا در استان‌های ایلام، کرمانشاه و همدان بوده است، همچنین علیدوستی از مرداد ماه ۱۳۹۷ تاکنون عهده‌دار این مسئولیت بوده است که به افتخار بازنشستگی نائل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha