۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹
کد خبر: 85205927
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات قرآن و معارف شهرستانهای استان تهران در آستان شیخ صدوق ری برگزار شد

شهرری - ایرنا - آزمون کتبی مسابقه قرآن و معارف شهرستانها و مناطق استان تهران روز دوشنبه  در آستان حضرت شیخ صدوق شهرری برگزار شد.

به گزار ش ایرنا از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در حاشیه برگزاری این رقابت گفت: افزون بر ۸۰۰ نفر شامل خواهران و برادران در گروه های مختلف سنی و در چهار رشته تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و ترجمه سوره های مبارکه یاسین و الرحمن در این مرحله برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند که به صورت کتبی با هم به رقابت پرداختند.

سید مهدی شرفی افزود: افراد برتر در این مرحله به عنوان نمایندگان استان تهران در مسابقات کشوری که سال جاری برگزار می شود، حضور می یابند.

وی با تاکید بر اهتمام سازمان اوقاف برای ارتقای کمی و کیفی برنامه های قرآنی اظهار داشت: تدابیر لازم برای اشاعه فرهنگ قرآنی به خصوص در بین نوجوانان و جوانان اندیشیده شده که لازم است همه مردم با قرآن مانوس شوند و آن را بفهمند و در آن تدبر کنند و زمینه عمل به قران فراهم شود.

شرفی از همکاری آستان حضرت شیخ صدوق در میزبانی شایسته این مرحله از مسابقات قرآنی و سایر فعالیتها و رویدادهای فرهنگی در سطح استانی، ملی و بین المللی قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha