استقبال جوانان از پیاده‌روی اربعین دشمنان نظام را مایوس می‌کند+فیلم
آیین بدرقه ۱۵ هزار نفری کربلا اولی‌ها به عتبات عالیات

تهران- ایرنا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان نظام مقدس اسلامی می‌گویند جوانان از نظام برگشته‌اند اما بدانند همین جوانان عاشق امام حسین(ع) که به صورت جمعیت میلیونی در اربعین شرکت می‌کنند، تنها گوشه کوچکی از عشاق سیدالشهدا(ع) و حافظ‌ نظام هستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، امسال کاروان ۱۵ هزار نفری کربلا اولی‌ها را به عتبات عالیات اعزام کرده است. این کاروان با عنوان رهسپاران عصر ظهور اکثراً دارای سنین زیر ۴۰ سال هستند که برای حضور در راهپیمایی بین‌المللی اربعین حسینی راهی عتبات عالیات شده اند.

علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که کاروان ۱۵ هزار نفری اربعین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را همراهی می کرد در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: همین جوانان فداکار، بااستعداد و متعهد در جبهه سازندگی کشور به رغم هجوم تبلیغات منفی علیه نظام فعال بوده و شبانه روز به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی بیان داشت: جوانان با عزم و اراده ایران اسلامی هر ساله با حضور در راهپیمایی بین المللی و عظیم اربعین حسینی ضمن تجدید پیمان به دنیا اعلام می کنند که فدایی ملت و عاشق خدمت هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص حرکت عظیم اربعین گفت: پیام اربعین ادامه مبارزه تا نابودی زور و ظلم و برقراری عدل و عدالت است زیرا که به تدبیر فرمایش مقام عظمای ولایت امروزه دیگر دوره بزن و درو گذشته و هر کسی ظلمی کند باید خود یا نسل های بعد از آنان و حتی طرفداران آنها پاسخگو باشند.

استقبال جوانان از پیاده‌روی اربعین دشمنان نظام را مایوس می‌کند+فیلم
علی آقامحمدی - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

آقامحمدی با تاکید براینکه اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان جهان اسلام برای مبارزه با زور و ظلم از دستاوردهای حرکت عظیم اربعین به شمار می رود، افزود: پیام اربعین عدل و عدالت و نابودی ظلم در عالم خاکی است.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص کاروان ۱۵ هزار نفری عازم شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از ۳۱ استان کشور با عنوان رهسپاران عصر ظهور گفت: زائران اعزامی که از ۲۰۲۰ محلات مختلف کشور هستند حدود ۳۳ درصد آنان جوانان زیر ۳۳ سال و کربلایی اول هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: زائران رهسپار عصر ظهور از جوانانی هستند که قومیت های متفاوت در محلات مختلف کشور به صورت شبانه روز به مردم خدمت می کنند.

آقامحمدی با بیان اینکه کاروان یادشده براساس برنامه ریزی‌های به انجام رسیده در نجف و کربلا در گردهمایی ویژه ای شرکت خواهند کرد، بیان داشت: کاروان بزرگ رهسپاران عصر ظهور که با تلاش و همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) راهی کربلا هستند، گفت: برادران شعیه و سنی عاشق سیدالشهدا (ع) در این مسیر همگام و همدل با هم بوده و برای شرکت در راهپیمایی اربعین لحظه شماری می‌کنند.

استقبال جوانان از پیاده‌روی اربعین دشمنان نظام را مایوس می‌کند+فیلم
آیین بدرقه ۱۵ هزار نفری کربلا اولی‌ها به عتبات عالیات

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha