سردار ذوالفقاری: امنیت کشور مرهون ایثارگری‌های شهدا است

همدان - ایرنا - مشاور ارشد فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: ملت ایران امنیت امروز را مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا در دفاع مقدس و عرصه تامین نظم و امنیت است.

به گزارش ایرنا سردار "حسین ذوالفقاری" عصر دوشنبه در ششمین یادواره ۳۳۶ شهید انتظامی استان همدان، افزود: امروز شاهد جانفشانی کارکنان نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم در تمام نقاط کشور هستیم و شهادت در مسیر تامین آرامش و آسایش مردم بزرگترین افتخار برای کارکنان فراجا است.

وی با عنوان اینکه شهدای انتظامی مظلوم هستند، تاکید کرد: همه در قبال این شهدا و خانواده‌های آنان مسئول هستند که امید می‌رود با خدمتگزاری خالصانه رضایت آنان جلب شود.

مشاور ارشد فرمانده کل نیروی انتظامی اظهار کرد: داشتن ویژگی‌های خاص، موجب عنایت و توجه حق تعالی شده و نعمت شهادت را نصیب این افراد می‌کند.

سردار ذوالفقاری ادامه داد: ارتباط خالصانه بین شهدا و خداوند متعال سبب دوری آنان از مادیات و شتافتن این افراد به سوی معبود شده و خداوند پاداش شهادت را تقدیم این نیروهای مخلص نموده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همه شهیدان و ایثارگران با عشق به فرهنگ عاشورا در جبهه‌ها حضور یافتند و با روحیه و شهامت بالا و توسل به ائمه اطهار (ع) توانستند فداکاری‌های بزرگی را رقم بزنند.

سردار ذوالفقاری بیان کرد: برای پیشگیری از فراموشی یاد و خاطر و رشادت‌های شهدا همه باید تلاش کنند.

وی اظهار کرد: شهدا سرمایه اصلی نظام هستند، افتخار آفرینانی که جانشان را در دفاع از کشور نثار کردند و حاصل آن امنیت و آرامش حاکم بر جامعه است.

مشاور ارشد فرمانده کل نیروی انتظامی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه شهیدان، سربلند است و با اقتداری که نیروی انتظامی دارد نظام اسلامی نیز سرافراز است.

سردار ذوالفقاری افزود: شهدای انتظامی ادامه دهندگان راه شهیدان کربلا و مایه عزت، آرامش و آسایش مردم هستند.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز گفت: انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروز هدف اساسی برگزاری یادواره‌های شهدا است.

سردار "سلمان امیری" تصریح کرد: یادواره‌های شهدا مجلس عزا نیستند و شهدا هیچ نیازی به ما ندارند، بلکه ما همواره نیازمند این عزیزان هستیم.

وی افزود: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان بخشی از رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: جوانان شجاع و غیرتمند ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با لبیک به فرمان مقتدا و رهبرشان مرد و مردانه در مقابل دشمنان ایستادند و جان خود را برای حفظ دین، اسلام، کشور و ناموس تقدیم کردند.

سردار امیری اضافه کرد: امروز ایران اسلامی با وجود داشتن بیشترین دشمن، در امنیت کامل است.

وی ادامه داد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده‌اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

وی ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان را وظیفه همگانی دانست و گفت: امنیت امروز، مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا در دفاع مقدس و عرصه تامین نظم و امنیت است و طبق فرموده مقام معظم رهبری یکی از نعمت‌های بزرگ الهی در ایران، امنیت و یکی از ارکان اصلی تامین امنیت نیروی انتظامی است.

این مقام انتظامی بیان کرد: فراجا بیش از ۱۲ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که اکنون وظیفه ما پاسداری از خون این شهدا است.

سردار امیری ادامه داد: استقلال، اقتدار و عظمت امروز انقلاب اسلامی مرهون تلاش‌ها و ایثارگری‌های شهدا و صبر و شکیبایی خانواده‌های معزز آنها است.

نیروی انتظامی استان همدان ۳۳۶ شهید، ۸۰۰ جانباز، ۳۱ آزاده و ۶ جانباز قطع نخاعی تقدیم امنیت کشور کرده است.

نیروی انتظامی همدان ۲۲۲ شهید در دوران دفاع مقدس و ۱۱۴ شهید بعد از این دوران تقدیم انقلاب و کشور کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha