۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۷
کد خبر: 85206095
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش زننده گل قهرمانی اسپانیا در جام‌جهانی زنان به درگذشت پدرش

تهران- ایرنا- زننده گل قهرمانی اسپانیا در جام‌جهانی که پس از بازی فینال خبر درگذشت پدرش پس از ۲ روز به او داده شد، به این خبر واکنش نشان داد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، اوج شادی و اوج غم، لحظاتی است که اولگا کارمونا زننده گل قهرمانی اسپانیا در جام‌جهانی زنان به فاصله کوتاهی چنین حسی را در ظهر دیروز در استادیوم سیدنی تجربه کرد.

اسپانیا دیروز در فینال جام‌جهانی زنان برابر انگلیس با تک گل کارمونا به برتری رسید و قهرمان شد. پس از قهرمانی اسپانیا که اوج شادی را برای کارمونا زننده گل قهرمانی اسپانیا به ارمغان آورده بود، او خبر مرگ پدرش را دریافت کرد تا شیرین‌ترین روز زندگی‌اش تبدیل به تلخ‌ترین روز تبدیل شود.

پدر کارمونا روز جمعه پس از مبارزه با یک بیماری طولانی درگذشت و خبر درگذشت او پس از دو روز و پس از بازی فینال به دخترش که با گلزنی در فینال، تبدیل به قهرمان اسپانیا شده بود، داده شد.

کارمونا در پلتفرم رسانه اجتماعی X، که قبلا توییتر نامیده می‌شد، خطاب به پدرش نوشت: «می‌دانم که شما به من این قدرت را دادید تا به چیزی منحصر به فرد دست پیدا کنم. می‌دانم که امشب من را تماشا کرده‌ای و به من افتخار می‌کنی. آرام باش پدر.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha