بازهم استقبال عالی تماشاگران ارومیه‌ای از دیدار تیم ملی والیبال/ هر روز بیشتر از دیروز

ارومیه - ایرنا - تماشاگران ارومیه‌ای در بازی دوم تیم‌ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران مقابل عراق هم سنگ تمام گذاشتند و حضوری پرشور در سالن غدیر داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار تیم‌های ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و عراق از ساعت ۱۹:۲۵ عصر دوشنبه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد ولی تماشاگران از حدود یک و نیم ساعت پیش از این دیدار و در اثنای بازی‌ کره جنوبی و پاکستان، سالن را پر کرده بودند.

حضور پرشور تماشاگران با ورود اعضای تیم ملی والیبال به سالن، جلوه دیگری به خود گرفت و تماشاگران زن و مرد یک‌صدا تیم ملی ایران و بازیکنان تیم را تشویق کردند.

با آغاز دیدار و با وجود اینکه تیم‌ملی ایران در ست اول بازی خوبی نداشت، تماشاگران دست از تشویق تیم ملی بر نداشتند و با گرفتن‌ هر امتیاز، بازیکنان را تشویق می‌کردند.

در ست دوم‌ که تیم ملی ایران بازی را طوفانی شروع کرد و با سرویس‌های بسیار خوب امین اسماعیل نژاد هشت امتیاز از حریف پیش افتاد، تشویق تماشاگران به اوج خود رسید.

سوت‌های کرکننده تماشاگران در زمان زدن سرویس توسط تیم عراق و در اختیار داشتن توپ‌ توسط این تیم، از دیگر ویژگی‌های بازی امروز بود.

بنا به تخمین کارشناسان، حدود هشت هزار تماشاگر در سالن غدیر ارومیه حضور یافته که از این تعداد حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر را بانوان بودند.

علاوه بر آن هزاران نفر از تماشاگران زن و مرد در پشت درهای ورزشگاه ماندند و به علت نبود جا، امکان حضور آنان در سالن فراهم نشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha