سرمربی مس رفسنجان: محکوم به برد شمس آذر قزوین هستیم 

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به کیفیت بالای تیم سال اولی شمس آذر قزوین گفت: محکوم به برد در بازی فردا (سه‌شنبه) مقابل این تیم هستیم.

به گزارش ایرنا، ساکت الهامی عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی مس رفسنجان و شمس آذر قزوین، افزود: شمس آذر قزوین بر خلاف جدول امتیازات، تیم بسیار با کیفیتی است و در بازی‌های گذشته لایق هر سه امتیاز بوده و بهترین تیمی بود که می‌توانست ۶ امتیازی باشد.

وی ادامه داد: تیم شمس آذر قزوین با صلابت به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد و می‌دانیم که فردا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: تیم فوتبال مس رفسنجان به لحاظ کیفیت فوتبالی روند خوبی دارد و ما هیچ جایی برای نتیجه نگرفتن نداریم و این سه امتیاز خیلی برای ما حیاتی است.

وی گفت: رفسنجان با توجه به شرایطی که دارد باید به قطب فوتبال کشور تبدیل شود، تیمی است که ساختار بسیار خوبی دارد و پشتوانه سازی می‌کند.

بومی سازی در مس رفسنجان

الهامی ادامه داد: تیم فوتبال مس رفسنجان پیش از این حتی در رده‌های پایه بیشتر از بازیکنان غیر بومی استفاده کرده بنابراین بازیکنان بومی که ظرفیت بالایی داشتند را بالا آوردم، این بازیکنان آینده دار هستند.

وی خاطرنشان کرد: علی اصغر صادقی و محمد اکبری در ۲ بازی گذشته لیگ برتر برای ما بازی کردند و بومی‌های ما فردا هم بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تصریح کرد: نشستی با مدیر فنی تیم‌های پایه داشتم و ما دنبال این هستیم که امسال تعداد را در رده‌های پایه کمتر کرده اما به کیفیت این بازیکنان اضافه کنیم و برنامه‌ریزی کردیم که از مربیان بومی استفاده شود و در این زمینه از مربیان آموزش و پرورش استفاده خواهیم کرد.

الهامی یادآور شد: حتی برنامه‌ریزی و توری برای مربیان بومی تدارک دیدیم و بازیکنان رفسنجانی از جمله محمد اکبری و اصغر صادقی را حمایت کردیم که این بازیکنان مایه افتخار من هستند و دنبال اضافه کردن بازیکنانی به جمع فعلی هستیم.

وی افزود: در رده‌های سنی جوانان و امید با تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نساجی مازندران قهرمان کشور شدیم و اینجا هم بیشتر دنبال شایسته سالاری در میان بومی‌های این شهر هستم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار کرد: سوءتفاهمی در موضوع بازیکنانی که از آکادمی کیا به مس رفسنجان آمدند، پیش آمده بود لذا نشستی گذاشتیم که از بومیان رفسنجانی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنانی که از آکادمی کیا به مس رفسنجان آمدند، از بهترین‌های ایران هستند و به فوتبال شما کمک خواهند کرد و قرارداد آنان بلند مدت تنظیم شده است.

الهامی با بیان اینکه تیم‌های پایه از من خواستند که سه چهار جوان به تیم مس رفسنجان اضافه کنم که در شرایط سخت به ما کمک کنند ابراز داشت: یک تیم امید در شهر رفسنجان خواهیم داشت و بحث ما نتایج نیست بلکه بازیکن سازی است و ما دنبال جوانگرایی با کیفیت بهتر نسبت به دیگر تیم‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: محروم و مصدوم برای بازی فردا نداریم اما یکی از بازیکنان مشکل اداری دارد که اگر این مشکل رفع شود به جمع تیم مس رفسنجان اضافه خواهد شد.

فوتبالی ارایه می دهیم که مایه افتخار رفسنجان باشد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در نساجی مازندران قول سقوط نکردن داده بودم و قول قهرمانی ندادم و گفتم روز به روز بهتر می‌شویم و اکنون قول می‌دهم که تیم مس رفسنجان نیز فوتبال قابل احترامی ارائه دهد و در این مسیر ابتدا آبروی این شهر سپس آبروی بازیکنان و خودم مطرح خواهد بود.

وی ادامه داد: به عنوان یک سرباز فوتبالی ارایه می‌دهیم که مایه افتخار این شهر باشیم و روز به روز بهتر می‌شویم و هرچه از بازی‌ها بگذرد می‌توانیم در مورد این موضوعات صحبت کنیم اما الان تنها دغدغه من بازی فردا است و امیدوارم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

دقیقی به نشست خبری نرسید

سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین به علت اینکه پرواز این تیم در فرودگاه کرمان به زمین نشست، به نشست خبری پیش از این بازی نرسید.

تیم های فوتبال مس رفسنجان و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۹ فردا (سه شنبه) در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha