۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۳:۰۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85206271
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌های صهیونیستی: اتهام زنی نتانیاهو علیه ایران خجالت‌آور است

تهران- ایرنا- رسانه‌های صهیونیستی دوشنبه شب در واکنش به ادعای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در واکنش به عملیات مقاومت در الخلیل، ایران را متهم به حمایت از این گونه عملیات‌ها کرده بود آن را خجالت‌آور خواندند.

به گزارش ایرنا از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، اتهام زنی نتانیاهو به ایران برای توجیه عملیات «کریات اربع» راه حل بسیار ساده‌ای است.

رسانه‌های صهیونیستی ضمن خجالت آور خواندن اتهام زنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ایران برای عملیات روز دوشنبه، گفتند: برخی از عملیات‌های اخیر کاملا تصادفی روی داده و این را توسط دوربین‌ها دیده‌ایم و باید اعتراف کنیم که در جنگ ادامه دار با فلسطینیان قرار داریم.

پیش تر نتانیاهو به همراه یوآو گالانت وزیر جنگ کابینه‌اش در سخنانی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «کریات أربع» محل وقوع عملیات مقاومت فلسطین که منجر به کشته شدن یک شهرک نشین و زخمی شدن یک نفر دیگر شد، مدعی شده بود: ما در میانه موجی از عملیات تروریستی به رهبری ایران و گروه‌های تحت حمایتش هستیم.

در همین رابطه «اسرائیل زیف» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی، گفت: حجم عملیات (ضد صهیونیستی) امسال دو برابر سال قبل است و اوج آن در پیش است و باید برای دوران سختی آماده شویم.

روز دوشنبه ۲ صهیونیست بر اثر تیراندازی مبارزان فلسطینی در نزدیکی چهارراه «کفاسیم» در شهر الخلیل زخمی شدند. یکی از مجروحین زن بوده که بر اثر شدت جراحات به هلاکت رسید.

این ۲ صهیونیست جراحت‌های شدیدی برداشته‌اند و یک خودروی عبوری با سرعت اقدام به تیراندازی کرده و سپس محل را ترک کرده است.

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی روز دوشنبه مبارزان فلسطینی در شهر الخلیل در کرانه باختری اعلام کردند که جوانان فلسطینی قادر به برهم زدن امنیت رژیم صهیونیستی و عبور از سیستم‌ها و سامانه‌های امنیتی این رژیم به رغم آماده باش آنها هستند.

با هلاکت یک صهیونیست دیگر در عملیات تیراندازی روز دوشنبه در جنوب الخلیل، شمار صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان از ابتدای سال جاری تاکنون به ۳۵ نفر افزایش یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha