۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۷:۴۱
کد خبر: 85206294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۸ هزار و ۵۰۰ یزدی برای پیاده روی اربعین ثبت نام کردند

یزد- ایرنا- مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: تاکنون ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر با مراجعه به سامانه کشوری سماح برای حضور در راهپیمایی اربعین ثبت نام کردند.

"علی اشرف" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ثبت نام علاقه‌مندان ادامه دارد افزود: از این تعداد ۳۵ هزار نفر با پرداخت هزینه سفر، حضور خود را در این مراسم بزرگ معنوی برای پیاده روی اربعین قطعی کردند.

وی به اهمیت ثبت نام به موقع در سامانه کشوری سماح برای حضور در اربعین امسال اشاره کرد و ادامه داد: آخرین زمان ثبت‌نام برای حضور در راهپیمایی اربعین تا یک روز قبل از اربعین است که مردم با مراجعه با سامانه سماح اقدام کنند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.

این مسئول وی به اهمیت ثبت نام در موعد مقرر برای حضور در راهپیمایی اربعین اشاره کرد و از مهمترین مسایلی که شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین باید جدی به آن توجه داشته باشند موضوع بیمه است که با ثبت‌نام در سماح نسبت به تعیین آن اقدام کنند.

۳۸ هزار و ۵۰۰ یزدی برای پیاده روی اربعین ثبت نام کردند

این مسئول با اشاره به اینکه طبق مقررات ارائه هرگونه خدمات به راهپیمایان اربعین در طول سفر بستگی به ثبت‌نام آنها در سامانه دارد از شهروندان و عموم علاقه‌مندان در سطح استان خواست از فرصت باقی مانده برای ثبت‌نام استفاده کنند.

اشرف همچنین با اشاره به اینکه هر کشوری دارای مقررات مخصوص به خود است که باید زوار اربعین حتما در طول این سفر بزرگ معنوی از محل مرزبانی تا داخل کشور عراق و مناطق مختلف آن حتما با جدیت به مقررات احترام بگذارند بر انجام آن تاکید کرد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha