۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85206389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انحراف خودروی سواری در اصفهان سه کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: بر اثر انحراف و برخورد یک دستگاه پژو با درخت و گاردریل در بزرگراه شهید چمران اصفهان سه نفر کشته و ۲ نفر مصدوم شدند.

عباس عابدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت یک و ۴۷ دقیقه بامداد امروز حادثه برخورد یک دستگاه سواری پژو با مانع (لاستیک زاپاس وسط اتوبان) و انحراف و برخورد آن با درخت و گاردریل به اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در بزرگراه چمران به سمت پل چمران و رو به روی خیابان بعثت اتفاق افتاد، اظهار داشت: سه واحد امدادی اورژانس به محل این حادثه اعزام شدند.

عابدی اضافه کرد: در این حادثه ۲ نفر شامل یک مرد و زن ۳۰ و ۶۰ در محل تصادف فوت کردند و یک مرد ۸۰ ساله پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

وی با اشاره به اینکه مصدومان این حادثه یک زن و مرد ۵۰ و ۲۵ ساله بودند، خاطرنشان کرد: مصدومان به بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان منتقل شدند.

علت حادثه سرعت غیر مجاز

رییس پلیس راهور استان اصفهان درباره این حادثه به ایرنا گفت: این حادثه ترافیکی برای یک دستگاه پژو ۴۰۵ و در مسیر شرق به غرب بزرگراه چمران اتفاق افتاد.
سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: در این حادثه بر اثر برخورد خودرو با درخت، راننده و سرنشین جلوی خودرو در دم فوت کردند و سه سرنشین عقب خودرو مصدوم شدند که یکی از آنها که پیرمرد ۸۰ ساله بود در بیمارستان فوت کرد.
وی اظهار داشت: بررسی های اولیه حاکی از عدم کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه است.

برخورد ۲ خودرو با هفت مصدوم در اصفهان

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان همچنین از مصدوم شدن هفت نفر در حادثه تصادف ۲ خودروی پژو پارس و رانا در بزرگراه شهید دستجردی قبل از ورودی شاهد سپاهانشهر ( به سمت بهارستان) در ساعت ۲۱ و ۵۶ دقیقه دیشب خبر داد.
عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی اورژانس به محل این حادثه، افزود: این حادثه هفت مصدوم مرد ۱۸ تا ۵۵ ساله به همراه داشت که به بیمارستان های الزهرا(س) و فارابی اصفهان اعزام شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha