۱۴۰۰ متر فضا برای نمایشگاه فروش پاییزه در زنجان اختصاص یافت

زنجان - ایرنا - رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: یک هزار و ۴۰۰ متر فضا برای برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه در شهر زنجان به منظور عرضه کالا و محصولات اساسی و مورد نیاز شهروندان با تخفیف‌های مصوب اختصاص یافت.

محمد بازرگان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه پاییزه ارائه بهتر خدمات به مردم و حمایت از تولیدکنندگان استان است.
وی با بیان اینکه نمایشگاه فروش پاییزه هر سال در آستانه بازگشایی مدارس دایر می‌شود، گفت: امسال هم این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۲ شهریور برگزار خواهد شد.
رئیس اتاق اصناف زنجان افزود: از کل فضای نمایشگاهی اختصاص یافته ۴۰ درصد نوشت افزار، ۳۰ درصد کیف و کفش و ۴۰ درصد هم مربوط به خوراکی و موسسات آموزشی خواهد بود.
بازرگان با بیان اینکه در این نمایشگاه کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی و ملزومات مردم ارزانتر از سراسر استان به خریداران عرضه خواهد شد، اضافه کرد: کیفیت اجناس در این نمایشگاه برای ما بسیار حائز اهمیت است و قطعا بر این موضوع نظارت ویژه خواهد شد.
وی در ادامه، نظارت بر اصناف را امری مستمر اعلام کرد و گفت: نظارت‌ها صرفا محدود به بازه زمانی خاصی نیست و هر روز دو گروه بازرسی در دو نوبت صبح و عصر بر اصناف نظارت می‌کنند.
رئیس اتاق اصناف زنجان افزود: بازرسی‌های این طرح با حضور نمایندگانی از سازمان صمت، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های ذیربط انجام می‌شود.
وی گفت: تخلفاتی که اصناف مرتکب می‌شوند شامل کم‌فروشی، گرانفروشی، تقلب، امتناع از عرضه کالا، درج نکردن قیمت و نصب نکردن نرخنامه، فروش اجباری کالا و خدمات، صادر نکردن صورت حساب، تبلیغ کالا برخلاف واقع و اجرا نکردن ضوابط قیمت‌گذاری است که با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha