۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبر: 85206638
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته دولت/ ۵۶ طرح در میبد یزد آماده بهره‌برداری شد

۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبر: 85206638
هفته دولت/ ۵۶ طرح در میبد یزد آماده بهره‌برداری شد

یزد- ایرنا- فرماندار میبد یزد از افتتاح ۵۶ طرح در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد طرح با سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۷۰۹ مورد اشتغالزایی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش سه‌شنبه فرمانداری میبد "سید جمال سجادی پور" با بیان اینکه این طرح ها همه بخش‌ها و حوزه‌های اقتصادی در شهرستان را شامل می‌شود افزود: درحوزه صنعت قرار است ۲ واحد تولیدگلوله‌های سرامیکی و دو واحد تولید پلیمری به بهره برداری برسد.

فرماندار میبد گفت: در بخش کشاورزی ۲ واحد پرورش شتر و دو واحد پرورش شتر مرغ آماده افتتاح است.

وی افتتاح ساختمان دامپزشکی و آغاز عملیات اجرایی ساختمان شبکه بهداشت و درمان با سه میلیارد تومان اعتبار را از دیگر طرح های هفته دولت در شهرستان میبد عنوان کرد و گفت: درحوزه زیرساخت‌ها هم از طرح تامین برق، آب و گاز طرح نهضت ملی مسکن بهره برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح در یکی از روزهای هفته دولت و با حضور یکی از معاونین استاندار بهره برداری خواهد شد افزود: امیدواریم با بهره برداری از این طرح ها که تغییر رویکردی درحوزه صنعت و اتفاقات خوب درحوزه راه و آب، بخش‌های اقتصادی، دانشگاه ها، آموزش وپرورش، آموزشگاه‌ها، افتتاح سالن‌های ورزشی است، نتایج خوبی را برای مردم به دنبال داشته باشد.

فرماندار میبد با اشاره به راه اندازی پویش هفته دولت در ایتا از سوی روابط عمومی فرمانداری گفت: امیدواریم همه دستگاه‌ها بتوانند فعالیت‌هایی که در دولت صورت گرفته را به خوبی به سمع و نظر مردم برسانند و دربحث جهاد تبین و اطلاع رسانی، به خوبی نقش خودشان را ایفا کنند.

میبد در ۵۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha