آغاز ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون ۳۳۰ رشته محل دانشگاه پیام نور فارس

شیراز - ایرنا – رئیس دانشگاه پیام نور فارس از آغاز ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون این دانشگاه از امروز خبر داد.

به گزارش ایرنا، دکتر محسن جاجرمی‌زاده روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: دانشگاه پیام نور فارس در ۵۴ رشته و بیش از ۳۳۰ رشته محل اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

وی افزود: دانشگاه پیام‌نور در این استان ۲۸ مرکز و واحد دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی، هنر، علوم پایه و فنی و مهندسی دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس اظهار کرد: این دانشگاه به دلیل استفاده از شیوه آموزشی ترکیبی حضوری و الکترونیکی و بهرهگیری از منابع غنی درسی شرایط ادامه تحصیل برای طیف وسیعی از متقاضیان به‌ویژه افرادی که همزمان با تحصیل، اشتغال به کار دارند را نیز فراهم و شعار آموزش برای همه، همه جا و همیشه را محقق کرده است.

جاجرمی‌زاده ادامه داد: متقاضیان ثبت‌نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی ایران می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای سازمان سنجش آموزش کشور تا روز شنبه چهارم شهریور به درگاه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به انتخاب رشته‌های بدون آزمون این دانشگاه اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مراکز مشاوره و انتخاب رشته رایگان برای داوطلبان آزمون سراسری در واحدهای اداری و آموزشی شهر شیراز و مراکز دانشگاهی پیام نور در سطح استان فعال است.

به گفته او اخذ دیپلم حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ یا داشتن مدرک کاردانی(فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای نظام جدید برای متقاضیان الزامی است و دارندگان دیپلم فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند امکان ادامه تحصیل در رشته های کارشناسی پیوسته را ندارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha