اعتبار طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی هفته دولت در مهدیشهر سه هزار میلیارد ریال است

سمنان- ایرنا- فرماندار مهدیشهر گفت: ۱۰۴ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

مجتبی اقوامی‌پناه روز سه‌شنبه در دیدار با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان به منظور اعلام برنامه‌های هفته دولت در شهرستان مهدیشهر افزود: ۶۵ طرح عمرانی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرستان مهدیشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: هفت طرح اقتصادی نیز با اعتبار ۱۵۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هفته دولت امسال در شهرستان مهدیشهر بهره‌برداری می‌شود.

اعتبار طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی هفته دولت در مهدیشهر سه هزار میلیارد ریال است

اقوامی‌پناه با اشاره به برنامه‌ریزی برای آغاز مراحل اجرایی برخی طرح‌ها در هفته دولت نیز تصریح کرد: عملیات اجرایی ۲۹ طرح عمرانی و زیربنایی با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد ریال و سه طرح اقتصادی با اعتبار ۱۳۰ هزار میلیارد ریال در شهرستان مهدیشهر هفته دولت امسال آغاز می‌شود.

فرماندار مهدیشهر گفت: بیشترین طرح‌های آماده بهرداری در این شهرستان طیهفته دولت امسال مربوط به حوزه‌های راه و شهرسازی و جهادکشاورزی است.

شهرستان مهدیشهر در ۱۵ کیلومتری شمال مرکز استان سمنان و ۲۳۰ کیلومتری تهران پایتخت ایران واقع است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۸۱۱ طرح عمرانی، زیربنایی و اقتصادی با صرف اعتبار ۲۹ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال، هفته دولت سال ۱۴۰۲ در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد که شامل ۷۵۲ طرح عمرانی با اعتبار ۲۹ هزار میلیارد ریال و ۵۹ طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری با همراهی بخش خصوصی با صرف اعتبار هشت هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۵۵۳ نفر می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha