۹ طرح راهداری زنجان با ۱۲۴ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طی هفته دولت ۹ طرح راهداری در سطح شهرستان‌های استان با ۱۲۴ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

جعفر قزوینیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، لکه‌گیری و روکش آسفالت مسیر روستایی کاکا آباد و اسدآباد-قیاسه به طول ۱۲ کیلومتر، روکش مقطعی جاده زنجان- میانه از کیلومتر صفر تا ۱۰۶، آسفالت مسیر آستاکول- درام به طول ۷.۵ کیلومتر و مسیر سلطانیه - قیدار به طول هشت کیلومتر را از جمله طرح های تکمیل شده تا هفته دولت ذکر کرد.

وی اضافه کرد: مجتمع خدماتی - رفاهی بین‌راهی دشت آروند، بهره‌برداری از راه روستایی دالکی در بخش زنجانرود و بخشی از راه روستایی علی‌آباد در شهرستان زنجان به طول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸.۵ میلیارد تومان از دیگر طرح هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسوول ادامه داد: عملیات اجرایی لکه‌گیری مقطعی و روکش جاده های زرنان، کزبر و اسفجین-میرجان به طول ۵.۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و لکه‌گیری مقطعی و روکش آسفالت "قواق علیا و سفلی و قرقان علیا و سفلی"، کاروانسرا و یوسف‌آباد به طول ۶.۵ کیلومتر با پیشرفت ۷۰ درصد در حال اجراست.

وی خاطر نشان کرد: طرح های هفته دولت در سطح شهرستان‌های زنجان، طارم، ماهنشان، سلطانیه و بخش زنجانرود افتتاح می‌شود.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha