تمهیدات شرکت نفت کرمان برای تامین سوخت سفر زائران داخلی و خارجی اربعین

کرمان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: سوخت جایگاه‌های بین راهی را با توجه به حجم ناوگان مراجعه کننده به آنها، به صورت ویژه تامین می‌کنیم تا کمبود سوختی در ایام سفرهای اربعین حسینی (ع) چه برای ناوگان زائران استان و چه زائران پاکستان و افغانستان وجود نداشته باشد.

سیدباقر نورالدینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تشریح اقدامات مربوط به این حوزه افزود: مطابق هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل راهداری، باوجود اینکه در طول سال اتوبوس ها در مجاری عرضه ویژه هستند و جداگانه سوخت گیری می کنند، این بار نیز تاکید کردیم که برای سوخت گیری معطل نشوند و همکاری لازم با آنها در مجاری عرضه بین راهی انجام گیرد.

تمهید برای زائران پاکستان و افغانستان

وی با اشاره به اینکه زائران اربعین حسینی از مرزهای پاکستان و افغانستان به استان کرمان وارد و خارج می شوند اظهار داشت: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان براساس برنامه ریزی صورت گرفته سوخت این سفرها را تامین می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان ادامه داد: در این زمینه ۲ جایگاه عرضه فراورده نفتی را در مسیر رفت و برگشت برای سوخت گیری این زائران در محدوده استان کرمان تعیین کردیم و کارت ویژه ورودی جایگاه ها برای آنان تدارک دیده ایم.

به گزارش ایرنا طرح اربعین حسینی در استان کرمان از روز جمعه ۲۷ مردادماه آغاز شده و تا روز ۱۸ شهریورماه امسال ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha