۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 3091
کد خبر: 85206911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد خوزستان شد

اهواز - ایرنا - سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور خدمت‌رسانی فرهنگی به زائران اربعین حسینی وارد خوزستان شد.

حبیب آل کرد روز سه شنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای جریان سازی فرهنگی محرم و اربعین حسینی در میان کودکان و نوجوانان وارد خوزستان شد و با همکاری و همراهی فراجا در مرز چذابه جانمایی شد.

وی افزود: مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از پنجم تا ۱۵ شهریورماه مصادف با اربعین حسینی، با مستقر شدن در مسیرهای پیاده‌روی اربعین در ۲ مرز شلمچه و چذابه، خدمات متنوع فرهنگی همچون برپایی ایستگاه نقاشی، دل نوشته، آماده‌سازی سربند با مضامین عاشورایی و... را به زائران حسینی خواهند داشت.

 تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد خوزستان شد

آل کرد گفت: با آغاز پویش ساخت دست سازه‌های حسینی در مراکز، اعضای کانون با همراهی مربیان خود به‌منظور آماده‌سازی هدایایی برای توزیع بین کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین حسینی، دست به ساخت انواع دست‌سازهای کاغذی، نمدی، پارچه ای وشیشه‌ای زدند.

وی افزود: بیش ازچهار هزار دست سازه اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برای توزیع در پیاده‌رویی اربعین حسینی به این اداره کل رسیده و انجام فعالیت فرهنگی و ایجاد فضای مناسب برای کودکان و نوجوانان از جمله اقدامات برنامه ریزی شده توسط مربیان کانون برنامه ریزی است.

مرزهای شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زایران اربعین حسینی در خوزستان هستند.

مرز بین‌المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد.

 تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد خوزستان شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha