سامانه‌های پدافند هوایی ارتش کوچکترین تحرکات دشمن را زیر نظر دارند

مشهد- ایرنا- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه‌های راداری و موشکی پدافند هوایی ارتش با اشراف تمام و هوشمندانه خود در سراسر کشور کوچک‌ترین تحرکات دشمنان را رصد می‌کنند و در صورت لزوم، پاسخی قاطع خواهند داد.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد روز سه‌شنبه در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) در مشهد افزود: امروز به انواع سامانه‌های موشکی و پدافندی مجهز شده‌ایم و دور از ذهن است که اهدافی بتوانند به مرزهای هوایی کشور نزدیک شوند بدون آن که خارج از دید و تیر شبکه پدافند هوایی کشور قرار گیرند.

وی با بیان این که نیروهای هوشیار پدافند هوایی شبانه روز در خط مقدم دفاع از حریم هوایی آسمان کشورمان هستند ادامه داد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق به خاطر همجواری با حرم امام رضا (ع)از نقاط حساس و راهبردی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی است که در کنار سایر مناطق گروه‌های پدافندی کشورمان وظیفه‌ای مهم و خطیر را عهده دار است.

سامانه‌های پدافند هوایی ارتش کوچکترین تحرکات دشمن را زیر نظر دارند

فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: ارتقای دستاوردها و توانمندی دفاعی در تولید و تجهیزات بومی، رصد و پایش آسمان شرق کشور را در برابر ورود غیر مجاز هر پرنده بیگانه ای بیش از پیش تقویت کرده است.

صباحی فرد افزود: امروز سامانه‌ها و تجهیزات به روز پدافندی را برای مقابله و واکنش قاطع به هر نوع تهدیدی در خط مقدم حریم آسمان ایران در اختیار داریم و با هر نوع تهدید و تحرک عامدانه، برخوردی بجا و قاطع خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha