دانشگاه علوم پزشکی سمنان هفته دولت ۳۲۵ میلیارد ریال طرح افتتاحی دارد

سمنان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: طرح‌های بهداشتی درمانی این دانشگاه در هفته دولت امسال با اعتبار حدود ۳۲۵ میلیارد ریال و وسعت یکهزار و ۱۲۴ مترمربع قابل بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کامران قدس روز سه شنبه ضمن گرامیداشت هفته دولت سالروز شهادت دولت مردان عمل و اندیشه رجایی و باهنر، پیرامون پروژه های آماده بهره برداری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به رسانه ها افزود: خانه بهداشت روستای خطیرکوه شهرستان مهدی شهر با زیربنای ۶۲ متر مربع با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

وی گفت: در شهرستان گرمسار نیز سه خانه بهداشت در روستاهای چشمه نادی، رشمه و پاده در زمینی با زیربنای به ترتیب ۹۰، ۹۰ و ۵۲ مترمربع با مجموع اعتبار حدود ۴۴ میلیارد افتتاح می شود.

وی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید حلاجی دامغان با ۵۸۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال و سامانه جدید سرمایشی بیمارستان معتمدی گرمسار نیز با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

دانشگاه علوم پزشکی سمنان هفته دولت ۳۲۵ میلیارد ریال طرح افتتاحی دارد

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تاکید کرد: طرح ساخت و کلنگ زنی پایگاه سلامت شهری شهید حسن حمزه در سمنان در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع با اعتبار پیش بینی شده بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال از طرح هایی است که عملیات اجرایی آن در هفته دولت ۱۴۰۲ آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۸۱۱ طرح عمرانی، زیربنایی و اقتصادی با صرف اعتبار ۲۹ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال، هفته دولت سال ۱۴۰۲ در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد که شامل ۷۵۲ طرح عمرانی با اعتبار ۲۹ هزار میلیارد ریال و ۵۹ طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری با همراهی بخش خصوصی با صرف اعتبار هشت هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۵۵۳ نفر می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha