کاظمی‌پور: صرف حضور بانوان وزنه‌بردار خود یک موفقیت فرهنگی است

تهران- ایرنا- معاون اموز زنان وزارت ورزش و جونان در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، گفت: صرف حضور بانوان وزنه‌بردار خود یک مدال و موفقیت فرهنگی است.

به گزارش ایرنا، مریم کاظمی‌پور و فخرالسادات نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) ۳۱ مردادماه از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در عربستان، دیدار کردند.

کاظمی‌پور ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اهمیت فعالیت بانوان در وزنه‌برداری، اظهار داشت: صرف حضور بانوان وزنه‌بردار در رقابت‌های بین‌المللی برای ما یک مدال فرهنگی است اما آنها توانایی خود را بیش از این ثابت کرده‌اند.

معاون زنان وزارت ورزش یادآور شد: با وجود این که گفته می‌شود وزنه‌برداری بانوان حدود شش سال قبل آغاز به کار کرده، اما واقعیت این است که بانوان طی دو سال اخیر به صورت کاملا برنامه‌ریزی شده و منظم در حال فعالیت هستند و در این مدت هم نتایج واقعا درخشان و افتخارآمیزی کسب کرده‌اند.

وی گفت: حضور دختران در وزنه‌برداری حقیقتا با حمایت ارزشمند خانواده‌ها و فدراسیون محقق شده و گرنه بودجه محدود وزارت نمی‌توانست به تنهایی به کسب این همه موفقیت منجر شود. از این بابت باید قدردان فعالیت های فدراسیون وزنه‌برداری باشیم.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون، بهداد سلیمی نایب رییس، وحید ربیعی دبیر و کوروش باقری مشاور فنی تیم‌های ملی وزنه‌برداری بانوان در این دیدار حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha