شهرداری زنجان به عنوان دستگاه معین در مرز تمرچین خدمات رسانی می‌کند

زنجان- ایرنا- شهردار زنجان گفت: شهرداری زنجان به عنوان دستگاه معین در مرز تمرچین آذربایجان غربی انتخاب شده است تا به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین خدمات رسانی کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فیروزفر روز سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان، افزود: با توجه به تجربه خوبی که سال قبل در مرز مهران داشتیم، پیشنهاد دادیم که موکب شهرداری در آن مرز هم مستقر باشد.
وی با بیان اینکه نیروهای خدمات شهرداری به مرز مهران برای ارائه خدمات اعزام خواهند شد، افزود: با توجه به اینکه ۹۹ درصد زائرین زنجانی از مرز مهران به اربعین می‌روند، خدمات شهرداری در این منطقه هم ارایه می شود.
شهردار زنجان افزود: در همین راستا لایحه پرداخت هزینه ساخت سرویس‌های بهداشتی و حمام در مرز تمرچین برای استفاده زائران در اربعین حسینی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است که در صورت تصویب شورا هزینه خواهد شد.
وی در ادامه درباره لایحه خرید و اجاره ماشین آلات عمرانی و خدمات شهری، گفت: خوشبختانه پارسال، سال پرباری از لحاظ تامین تجهیزات و ماشین آلات بود و نمک پاش ها به ۱۱ دستگاه رسید.
فیروزفر گفت: امسال نیز قصد داریم تجهیزات برف روبی را با خرید نمک پاش اضافه کنیم تا در فصل سرما و بحران با مشکلات کمتری مواجه باشیم.
مجید ناصحی‌مقدم رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه راهپیمایی اربعین گردهمایی بزرگ مسلمین است، از استقرار دو موکب در مرز ایران و عراق به همت شهرداری زنجان خبر داد و گفت: شهرداری با استفاده از ظرفیت مردم به زائران خدمت رسانی خواهد کرد.
منصور مرادلو رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر زنجان نیز در ارتباط با خرید آمبولانس‌ برای آرامستان، گفت: از سال قبل پیگیر خرید آمبولانس برای آرامستان بودیم و خوشبختانه اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha