۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85207016
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم اورژانس زنجان به مرز مهران اعزام شد

۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبر: 85207016
تیم اورژانس زنجان به مرز مهران اعزام شد

زنجان - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: همزمان با آغاز پیاده روی اربعین، ۱۴ کارشناس با سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مرز مهران اعزام شدند.

داریوش تقیلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم اورژانس استان با تجهیزات کامل پزشکی به همراه کارشناسان خبره فوریت‌های پزشکی به‌منظور پوشش امدادی مراسم پیاده‌روی اربعین به مرز مهران در استان ایلام اعزام شدند.

وی اضافه کرد: همچنین سه دستگاه آمبولانس با ۹ نفر کارشناس در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت نیاز در مرز خسروی استان کرمانشاه برای پشتیبانی مستقر شوند.

این مسوول ادامه داد: تیم اورژانس زنجان به محض ورود به استان ایلام و با هماهنگی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی در مرز مهران فعالیت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: زمان برگشت تیم اورژانس استان زنجان پس از پایان اربعین و با تصمیم مرکز است که در صورت نیاز، خدمات رسانی خود را حتی در داخل مرزهای عراق ارایه می دهند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خاطر نشان کرد: تمام واحدهای اعزامی مجهز به دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی هستند و به صورت شبانه روزی به زائران خدمات رسانی می کنند.

۲۴ موکب از استان زنجان در کشور عراق و هشت موکب در داخل کشور مستقر شده است تا به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha