۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85207088
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم با رصد عملکرد دولت در البرز همیار مدیران شوند

کرج - ایرنا - استاندار البرز در پیام تبریکی به مناسبت هفته دولت از مردم خواست تا با رصد عملکرد دولت در این استان با بیان کاستی ها و ارایه راهکارها در فایق آمدن بر نارسایی ها، همیار و مددکار مدیران باشند.

به گزارش ایرنا به نقل از روز اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، " مجتبی عبداللهی " روز سه شنبه اعلام کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای شرح خدمت رسانی خادمان ملت و آگاهی مردم از این خدمات، ابهام زدایی، شفاف سازی و پاسخگویی به مردم در راستای آرمان های نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

استاندار البرز افزود: هفته ی دولت یادآور دولتمردان شرافتمندی است که خدمت به ملت را ارزشمندترین سرمایه تلقی می کردند و برای ملت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر دلنشین است چرا که ایشان را فرزندانی از جنس خود می دانستند که جز برای اعتلای این سرزمین و ملت اندیشه دیگری نداشتند.
عبداللهی تاکید کرد: اینک ما دولتمردان هستیم و مطالبات به حق و قانونی این ملت که جز با سرانگشت «ما می توانیم» پاسخی در خور نمی توان به آنها داد تا امید مردم مضاعف و سرمایه ای ارزشمند برای پیشبرد اهداف عالی نظام و دولت مردمی باشد.
وی گفت: در این ایام فرخنده که نماد «وحدت دولت و ملت» است، رسیدن به توسعه پایدار با مشارکت نهادمند و نظارت مستمر عمومی ملت میسور و ممکن خواهد بود ، بنابراین مردم با رصد عملکرد دولت در استان همیار و مددکار باشند تا در سایه تدبیر مدیران، امید به مردم را در «تعامل با همه دنیا»، برای فردایی بهتر البرز قوی و سرافراز شاهد باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha