۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85207104
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانشجو تبعه خارجی در البرز مشغول تحصیل هستند

کرج - ایرنا - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از تحصیل یک هزار و ۵۰۰ دانشجو تبعه خارجی در دانشگاه های این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " سیروس دهقان شیری" روز سه شنبه در آیین امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: با راه اندازی دانشکده بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ظرفیت پیش بینی شده برای جذب دانشجو در این دانشکده در تمام رشته ها افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: شمار دانشجویان تبعه خارجی البرز تا سال ۱۴۰۴ به پنج هزار نفر می رسد.

دهقان شیری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک ظرفیت مطلوب می‌تواند نسبت به تسهیل فرآیند جامعه‌پذیری ، تطابق ارزش‌ها ، هنجارها و کمک به ارتقای آموزش‌های عمومی و تخصصی برای اتباع خارجی عمل کند.

وی بیان کرد: هیچ تفکیکی بین این دانشجویان و سایرین وجود ندارد و همه آنان در کنار هم مشغول به تحصیل هستند و از تمام امتیازات آموزش‌های همگانی برخوردارند.

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با هدف توسعه همکاری های علمی،پژوهشی ، اجرایی و همچنین تکریم مهاجران و میهمانان خارجی یادداشت تفاهم امضا کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha