۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85207187
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

یک باشگاه ورزشی زنانه و استخر عمومی در ملایر پلمب شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر از پلمب ۲ واحد صنفی شامل یک باشگاه ورزشی زنانه و یک استخر عمومی به علت تخلفات متصدیان آنان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "احمد ساکی" روز سه‌شنبه در تشریح این خبر گفت: به دنبال انتشار تصاویری تبلیغی در فضای مجازی از حضور بانوان در یک باشگاه ورزشی زنانه، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر این آموزش دختران نوجوان در یک استخر عمومی و مطالبه شهروندان برای شناسایی و برخورد با عاملان انتشار این تصاویر، موضوع توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان پس از انجام تحقیقات میدانی و هماهنگی قضایی و صنفی، اقدام به پلمب ۲ واحد مذکور و معرفی ۲ نفر متهم به مرجع قضایی کردند.

سرهنگ ساکی ادامه داد: انتشار تصاویر نامناسب تبلیغی در فضای مجازی جرم است و با منتشرکنندگان این تصاویر برابر قانون برخورد می‌شود.

وی همچنین از توقیف چهار دستگاه موتور سیکلت و دستگیری سه معتاد متجاهر در اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران کلانتری ۱۴ ازندریان خبر داد.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: در اجرای این طرح تعداد چهار دستگاه موتورسیکلت به علت رانندگی مخاطره آمیز در معابر، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی و دیگر مزاحمت‌های صورت گرفته توسط راکبان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ ساکی اظهار داشت: در این طرح ماموران یک معتاد متجاهر و یک نفر متهم فراری را دستگیر کردند و با تشکیل پرونده تمامی متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha