۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۳۰
کد خبر: 85207272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشاور رییس‌جمهور: فضای غبارآلود مجازی باید با همه جانبه‌گری ساماندهی شود

شهرری - ایرنا - مشاور رییس جمهور و رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: برای ساماندهی فضای غبارآلود مجازی باید با تعقل، همه جانبه نگری و رعایت مصالح و اصول دینی تدبیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی عصر سه شنبه در مراسم اختتامیه طرح نشاط معنوی در محل آستان حضرت شیخ صدوق شهرری افزود: جنگ رسانه ای امری جدی، ملموس و نگران کننده است که در این نبرد ما نیز باید مسلح به جهاد تبیین باشیم و با استفاده از همه ظرفیت ها ورود پیدا کنیم.

وی ادامه داد: اکتفا کردن به نقش آفرینی صرف صدا و سیما و سایر رسانه ها عقلایی نیست زیرا هم راستا با سیاستهای فرهنگی نظام نیاز است همگان از جمله روحانیون در خصوص عمل به وظایف هوشیارانه اقدام کنند.

مشاور رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: پس لرزه های کم کاری دهه نود دامنگیر دولت کنونی شده است اما با تلاش و مجاهدت شبانه روزی و باورمندی به آرمانهای انقلابی و استفاده از توانمندی های مردمی افق روشنی فراروی ملت ایران است و ترفندها و اقدامات مذبوحانه نظام سلطه ره بجایی نخواهد برد.

وی ادامه داد: اغتشاشات سال گذشته و برخی حرکات ایضایی و ضد امنیتی که نمونه آن حمله کور تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ و زائران بی گناه است، برای متوقف کردن روند رو به رشد حرکت کشور در مسیر رفع معضلات و مشکلات است که با درایت رهبری، مجاهدت دولت و حضور مردم متدین و علاقه مند به سرافرازی ایران اسلامی این حرکات شوم نیز فرجام نیکی برای دشمنان ملت ایران ندارد.

دولابی همچنین به مقوله مشکلات اقتصادی پرداخت و خاطرنشان کرد: در ۲سال فعالیت دولت سیزدهم خدمات کم سابقه ای به منصه ظهور رسیده و به کاهش مشکلات و غلبه بر چالش ها اطمینان داریم.

وی به پرسش های مبلغین حاضر در نشست نظیر وجود مافیا در موضوع خودرو و مسکن، تلاش برای اشاعه اباحیگری و بی حجابی در جامعه، نقش مساجد در راهبری فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی پاسخ داد و اقدامات دولت در این عرصه ها را تشریح کرد.

طرح نشاط معنوی از جمله فعالیت هایی است که به همت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای افزایش مهارتهای اجتماعی، آشنایی با مقوله های فرهنگی و اجتماعی و فراگیری برخی حرفه ها برای نوجوانان و جوانان و سایر ابعاد اجتماعی و ورزشی در امامزادگان و بقاع کشور به اجرا در می آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha