کودکان کرمانشاهی پای روایتگری راویان عاشورایی نشستند

کرمانشاه - ایرنا - برنامه روایتگری راویان عاشورایی کانون پرورشی فکری به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) و با حضور کودکان و نوجوانان در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، اظهار کر: به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) و هم‌زمان با سراسر کشور، راویانی از استان کرمانشاه به روایتگری عاشورایی پرداختند.

«محمد خیاط‌زنجانی» افزود: ما باید تمام توان خود را در زنده نگاه داشتن واقعه‌ عاشورا و تبیین آن در نسل حاضر به‌ عنوان رسالتی که داریم ادا کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: فلسفه‌ عاشورایی تنها به ماهیت موضوع برنمی‌گردد بلکه مفاهیم عمیقی در آن نهفته است که باید در جهت اشاعه‌ فرهنگ عاشورایی اهتمام ورزیم.

کودکان کرمانشاهی پای روایتگری راویان عاشورایی نشستند

وی عنوان کرد: این برنامه با توجه به مصوبه ستاد اربعین ویژه برنامه‌ روایتگری عاشورایی (۳۱ مرداد ماه) در کانون مرکز شماره چهار برگزار شد و در این ویژه‌برنامه گروه سرود آوای سکوت به اجرایی با مضمون محرمی پرداختند.

وی در خاتمه اضافه کرد: «پویا بازرگان» نقال عاشورایی مرشد، «سوگند میرزایی» عضو نوجوان پرده‌خوانی عاشورایی، «فرزانه لطیفی» قصه‌گویی کارشناس ستادی، «مهتاب و مهدیس اسفندیاری» ٢ عضو نوجوان ارشد روایتگر عاشورایی، مداحی برادران پهلوانی و مسابقه از دیگر برنامه‌هایی‌ است که اجرا شد.

کودکان کرمانشاهی پای روایتگری راویان عاشورایی نشستند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha