۱ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۲۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85207550
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازی ملوان و فولاد با حضور بانوان برگزار می شود

۱ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۲۸
کد خبر: 85207550
بازی ملوان و فولاد با حضور بانوان برگزار می شود

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: بازی تیم‌های ملوان و فولاد، امروز بعداز ظهر با حضور ۵۰۰ نفر از بانوان برگزار می شود.

علیرضا وهابی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با درخواست باشگاه ملوان بندرانزلی و موافقت سازمان لیگ برای حضور بانوان در این دیدار اقدام شد.

وی ادامه داد: مجوز حضور بانوان نیز ازسوی شورای تامین دریافت شده است و با توجه به زیرساخت موجود ۵۰۰ سهمیه برای بانوان در بازی امروز درنظر گرفته شده و این تعداد از بانوان می توانند به ورزشگاه بیایند تا از نزدیک نظاره گر این دیدار باشند.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه نیز طبق قانون سازمان لیگ دراختیار طرفداران تیم مهمان است و مابقی ظرفیت ورزشگاه دراختیار طرفداران ملوان قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: البته محل ورود بانوان به ورزشگاه مجزا است و همچنین طرفدارانی که بلیت بازی ملوان و فولاد را تهیه کردند، از ساعت ۱۷ امروز برای تماشای این بازی می توانند وارد ورزشگاه شوند.

وهابی به گروه داوری این بازی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: وحید زمانی به عنوان داور وسط، امید افخمی و محسن بابایی به عنوان کمک داور در این بازی حضور خواهند یافت؛ ضمن اینکه جلال مرادی به عنوان نماینده فدراسیون و حاتم بک پور به عنوان ناظر گروه داوری در این دیدار حضور می یابند.

تیم های فوتبال ملوان و فولاد اهواز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز(چهارشنبه) در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha