۱ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85207574
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴۴ نقطه حادثه‌خیز در اصفهان اصلاح شد

۱ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۳۰
کد خبر: 85207574
۱۴۴ نقطه حادثه‌خیز در اصفهان اصلاح شد

اصفهان – ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: از ۲۱۴ نقطه حادثه‌خیز استان ۱۴۴ نقطه اصلاح شد و این آمار به ۷۰ نقطه حادثه‌خیز در سراسر استان کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، مهران زینلیان روز چهارشنبه در پنجمین جلسه شورای ترافیک استان اصفهان در استانداری افزود: در ابتدای آغاز فعالیت در مدیریت استان با بررسی‌های کارشناسی دریافتیم ۲۱۴ نقطه حادثه‌خیز در استان وجود دارد و به‌منظور کاهش آمار تصادفات استان رفع این نقاط را در دستور کار قرار دادیم.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر حسب تلاش‌های انجام شده در استان این تعداد به ۷۰ نقطه کاهش یافته که اتفاق مسرت‌بخشی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: بررسی و چاره اندیشی برای حل مشکل دسترسی شهر کاشان و قمصر در قالب طرح‌های ایمن دسترسی به این شهرستان باید تنظیم و در جلسه بعد ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان نیز بنا به درخواست شهرداری به‌عنوان متولی این طرح نیازمند دقیق سازی مسیر به گونه‌ای است که کمترین تعارض با اراضی و حریم‌های شهری داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یادآور شد: طرح رینگ چهارم ترافیکی در شهر اصفهان به‌طور کامل اجرایی شده و همزمان در تمام شهرهایی که در مسیر طرح قرار دارند برای آزادسازی مسیر، در حال پیگیری است تا به مرحله اجرایی کامل درآید.

به گفته وی، رینگ حفاظتی کلان‌شهر اصفهان از تقاطع سردار سلیمانی در مجاورت کارخانه قند اصفهان شروع می‌شود و پس از طی مسافتی حدود ۷۸ کیلومتری و عبور از محدوده و حریم ۶ شهر اصفهان، دولت آباد، خورزوق، خمینی شهر، درچه و ابریشم در نهایت به تقاطع سردار سلیمانی منتهی می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha