۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85207576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت در "دلفان" بهره برداری می‎‌شود

خرم آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: ۱۲۰ طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی، کشاوری و ورزشی همزمان با هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

اصغر قهرمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در این هفته ۷۳۴ طرح خوداشتغالی و مشاغل خانگی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد برکت به بهره برداری می رسد که برای اجرای مجموع طرح ها بیش از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: گازرسانی به ۱۳ روستا، افتتاح پایگاه اورژانس دمباغ، طرح گلخانه ای هیدروپونیک، اجرای ۴۵ طرح هادی روستایی، دبیرستان شبانه روزی شهرک امام (ره) و چهار طرح زمین مصنوعی از جمله این طرح ها هستند که در مجموع با بهره برداری از آنها ۷۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۹۰۰ فرصت غیر مستقیم ایجاد می شود.

فرماندار دلفان با گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید، شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت، فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام است بنابراین مدیران دستگاه های اجرایی باید ضمن ارتباط با رسانه ها، این خدمات را با حضور در مساجد برای مردم بیان نمایند.

قهرمانی تاکید کرد: چنانچه تلاش‌ها، دستاوردها و خدمات دولت طی یک سال گذشته اطلاع رسانی نشود در حق دولتمردان و مدیران اجحاف صورت گرفته است.

دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha