۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷
کد خبر: 85207579
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس شورای شهر یزد: قدردان پزشکان استان هستیم

۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷
کد خبر: 85207579
رییس شورای شهر یزد: قدردان پزشکان استان هستیم

یزد-ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: درمان با قیمت پایین، زمینه ساز جذب توریست سلامت است و الگو بودن پزشکان یزدی در کشور نیز افتخاری برای استان است؛ قدردان زحمات همه کادر سلامت و درمان و بخصوص پزشکان هستیم.

به گزارش ایرنا، عزیزالله سیفی روز چهارشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد با تبریک روز پزشک گفت: از شاخص هایی که در توسعه هر کشور نقش دارد شاخص بهداشت و سلامت جامعه است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاخص سلامت رو به رشد و توسعه بوده و همچنان ادامه دارد .

رییس شورای اسلامی شهر یزد افزود: در استان یزد نیز با توجه به روحیه علم آموزی و پژوهشی که در مردم دارالعباده است ، پزشکان بسیار متخصص و متعهد و خوبی پرورش یافتند و استان یزد از جهت شاخص های پزشکی نیز رتبه های بالای کشور را دارد.

سیفی ادامه داد: یزد از قطب های گردشگری سلامت در کشور است و حضور پزشکان خدوم و دلسوز و توانمند باعث شده افراد مختلفی از سراسر ایران و حتی کشورهای دیگر به یزد بیایند و هزینه های درمانی نیز نسبت به دیگر نقاط کشور به مراتب کمتر است.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت ، افزود: علاوه بر ارگانهای دولتی، کارمندان عزیز نیز در جهت خدمت رسانی به مردم در سیستم های اداری فعالیت دارند که این هفته و روز کارمند را نیز تبریک می گوییم و دولت زمانی موفق خواهد شد که همراه با مردم باشد.

رییس شورای شهر یزد: قدردان پزشکان استان هستیم

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به راهپیمایی اربعین ، مرز چذابه برای یزدی ها پیش بینی شده و همکاران ما در شهرداری یزد در این مرز مستقر هستند همچنین علاوه بر مرز چذابه در مرز شلمچه نیز ایاب و ذهاب مردم از مرز ایران تا عراق و بالعکس با ۳۸ دستگاه اتوبوس سرویس دهی شده و در خدمت زائران هستند .

فاطمه زارع عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست گفت: مردم حسینیه ایران یزد از دیر باز خادم زائران امام حسین (ع) و از عاشقان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت هستند و لذا در مرز چذابه نیز جهت خدمت رسانی به زائران ۵۰ نفر از نیروهای خدمات شهری مستقر شده و خدمت رسانی می کنند.

در این نشست علنی با پرداخت مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان به شورای زکات استان برای کمک به افراد بی بضاعت با هشت رای موافقت شد و پرداخت مبلغ یکصد میلیون تومان به مجمع جهادگران سپاه الغدیر استان یزد برای تخصیص به افراد بی بضاعت شهر یزد نیز با ۱۱ رای موافقت گردید.

همچنین در مورد طرح پیشنهادی کمیسیون فرهنگی شورا درباره نصب المان نقل امام حسین(ع) یزد در یکی از میادین شهر مشهد که به همین اسم نامگذاری خواهد شد با ۱۱ رای موافق موافقت شد.

در ادامه به منظور استفاده از بازارچه های فروش مشاغل خانگی نیز به ازای استفاده از هر میز برای افراد دارای مجوزمشاغل خانگی و صنایع دستی مقرر شد ۲۰۰ هزار ریال و افراد فاقد مجوز نیز ۴۰۰ هزار ریال دریافت شود که با ۱۱ رای مورد موافقت قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha