۱ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85207633
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه گانه کاران زنجان در مسابقات کشوری خوش درخشیدند

زنجان – ایرنا - رییس هیات سه گانه استان زنجان از درخشش ورزشکاران این هیات در مسابقات کشوری با کسب چهار نشان رنگارنگ خبر داد.

علی مشهدلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات استعدادهای برتر کشور در رشته سه گانه روز گذشته در تبریز برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این رقابت ها در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان بیش از ۱۰۰ ورزشکار از ۱۲ استان به رقابت پرداختند.

مشهدلو افزود: علیرضا بیات سه گانه کار استان در رده نوجوانان این رقابت ها به نشان نقره دست یافت و در رده نونهالان نیز سه سکوی برتر به زنجان رسید.

این مسوول ورزشی اضافه کرد: در این بخش فربد میرکی، مدال طلا، نیما بنابی فرد نشان نقره و محمد طاها اجاق لو نشان برنز را از آن خود کردند تا از ۶ مدال این مسابقات در بخش مردان، چهار مدال از آن استان زنجان باشد.

وی، سطح برگزاری مسابقات را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: چون مسابقات استعدادهای برتر جزو مسابقات مهم برای ادارات و هیات های ورزشی است کلیه استانها با برنامه ریزی و تمامی توان در آن حضور پیدا کرده بودند و سطح مسابقات نسبت به سایر رقابت ها بسیار بالا بود.

مشهدلو جایگاه ورزش سه گانه استان را در کشور بسیار بالا توصیف کرد و گفت: خوشبختانه ورزش سه گانه زنجان به جایی رسیده است که در این مسابقات کشوری در رده نونهالان سه سکوی برتر را به دست آورد و حرفی برای گفتن داشت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ورزش سه گانه استان زنجان در پنج رده نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسال جزو سه استان برتر کشور است و حدود ۵۰ ورزشکار دارد که از این تعداد ۲۰ ورزشکار در سطح کاملا حرفه ای و ملی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha