۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 1162
کد خبر: 85207755
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساوه بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال طرح برای افتتاح در هفته دولت دارد

ساوه - ایرنا - فرماندار ساوه طرح های آماده افتتاح این شهرستان برای هفته دولت سال جاری را ۲۷ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ساوه امسال برای اولین بار در بین ۱۲ شهرستان استان از لحاظ مقدار اعتبار طرح های این هفته رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا، «مهدی الیاسی» روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان اظهار کرد: در هفته دولت امسال در مجموع ۱۴۵ پروژه در هفته‌ی دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی برنامه ریزی شده که ۱۳۸ طرح از این تعداد حوزه‌های عمران و آبادانی و هفت طرح نیز در حوزه‌های اقتصادی است.

وی افزود: اعتبارات پروژه های هفته دولت در سال جاری ۲۷ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته رشد بیش از دوونیم برابری دارد و در کنار آن ساوه از نظر مقدار اعتبارات هزینه شده و میزان اشتغالزایی در بین ۱۲ شهرستان استان در رتبه اول قرار گرفته است.

فرماندار ساوه گفت: پروژه های هفته دولت در شهرستان در سال جاری برای بیش از ۲ هزار ۴۸۳ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده که سهم اشتغال مستقیم این پروژه‌ها یک هزار و ۵۷۴ نفر است.

آهنگ توسعه ساوه در نتیجه تامین امنیت

وی با اشاره به تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گفت که در نتیجه تعامل و همکاری شورای تامین و مردم آهنگ توسعه پایدار در ساوه هم اکنون به خوبی در حال نواخته شدن است.

الیاسی یادآور شد: مسوولیت پذیری و تقوا از مهمترین ویژگی های لازم برای یک مسوول در تراز انقلاب است و انتظار می رود تحقق این مهم توسط تمام اعضای شورای اداری و کارمندان دستگاه ها و نهادهای مستقر در ساوه باید پیگیری شود.

وی همچنین با اشاره به قرار گیری در ایام سوگواری اربعین حسینی اظهار کرد: لازم است بخشی از توانمندی های شهرستان در برای خدمت رسانه به زائران پیاده روی اربعین در موکب های مستقر در محورهای مواصلاتی قرار بگیرد.

در این آیین سرهنگ «مجتبی جمالی» به عنوان فرمانده انتظامی ساوه معرفی و از خدمات 48 ماهه سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» تقدیر شد. سرهنگ جمالی پیش از این فرمانده انتظامی دلیجان استان مرکزی بود.

شهرستان ساوه با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha