۷۶ پروژه بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی هفته دولت افتتاح می‌شود

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از پایان کار اجرایی ۷۶ پروژه عمرانی و خدماتی در این استان خبر داد و گفت: پروژه‌های بنیاد مسکن در چهار محور با اعتبار هشت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال هفته دولت افتتاح می‌شود.

جعفر برزگر روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر همراهی بنیاد مسکن با سیاست‌های دولت سیزدهم اظهار کرد: بنیاد بر اساس رویکرد دولت مردمی، با تلاش شبانه روزی درصدد ارائه خدمات عمرانی و خدماتی در مناطق محروم است.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در این استان افزود: تعداد ۷۶ پروژه‌ در چهار محور طرح هادی، مسکن ویژه محرومان در شهرستان اشنویه، واحدهای بازسازی شده روستایی در شهرستان خوی و واحدهای مقاوم سازی شده در دیگر روستاهای سطح استان آماده بهره‌برداری است.

برزگر با اشاره به محور اول افتتاح طرح‌ها در هفته دولت سال جاری ادامه داد: در محور اول ۷۳ پروژه اجرای طرح هادی با اعتبار ۸۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی در استان نسبت به سایر استان‌ها از وضعیت خوبی برخوردار است، گفت: از مجموع ۶۱۸ روستایی که طرح هادی در آنها اجرا می‌شود ۷۳ روستا را به عنوان منتخب انتخاب کردیم تا در این هفته طرح هادی در آنها به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در خصوص محور دوم نیز اضافه کرد: محور دوم واحدهای قابل افتتاح نیز در قالب ۱۲ واحد مسکن در مناطق محروم شهرستان اشنویه با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال برای افتتاح در هفته دولت پیش بینی شده است.

برزگر واحدهای مقاوم سازی استان را در محور سوم افتتاحیه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: ۸۰۰ واحد از واحدهای مقاوم سازی شده در سطح روستاهای استان از مجموع ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد به صورت نمونه انتخاب و آماده بهره‌برداری شده است.

وی اعتبار این پروژه‌ها را ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌های محور چهارم نیز تاکید کرد: یک هزار واحد از واحدهای بازسازی شده منطقه زلزله زده شهرستان خوی با اعتبار چهار هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال آماده بره‌برداری در هفته دولت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha