۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85207780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همزمان با هفته دولت، ۱۵۰ طرح در دزفول کلنگ زنی یا افتتاح می‌شود

دزفول-ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۵۰ طرح در حوزه‌های مختلف شهرستان دزفول افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش ایرنا، علیرضا خردمند روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دزفول در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت، بسیج کارمندی و روز پزشک را تبریگ گفت و افزود: هفته دولت فرصتی برای وحدت بین دولت و مردم است؛ باید بتوانیم از این ظرفیت برای افزایش ارتباط مردم و مسوولان استفاده کنیم.
وی ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به مردم و اجرای عدالت در تقسیم خدمات از ابتدای امسال بازدیدهای زیادی از نقاط مختلف روستایی و شهری شهرستان دزفول انجام شد تا برای ارایه خدمات بهتر برنامه ریزی شود.
فرماندار ویژه دزفول اظهارکرد: بازدیدهای انجام شده مصوبات خوبی داشت که برخی در حال اجرا هستند و بقیه نیز در حال پیگیری هستند تا با تلاش نماینده و مسوولان استانی خدمات بهتری به مردم ارائه شود.
وی با تاکید بر اینکه مسوولان دزفول پیگیر رفع مشکلات هستند، افزود: حدود ۱۵۰ طرح شهری و روستایی با موضوعات مختلف همزمان با هفته دولت کلنگ زنی یا افتتاح می‌شود که در این طرح‌ها همه نقاط از جمله احمدفداله به عنوان دورترین نقطه شهرستان دیده شده‌اند.
خردمند گفت: اجرای فیبر نوری در شهیون، اجرای طرح‌های آسفالت در روستاهایی که تاکنون آسفالت نداشته‌اند و کلنگ زنی ورزشگاه ۲هزار و ۵۰۰ نفره شهرستان از جمله برنامه‌های هفته دولت در شهرستان دزفول هستند.
وی ادامه داد: پیگیری‌های ‌ویژه‌ای در بخش صنعت برای رفع مشکل صنعتگران انجام شده و مشکلات در کارگروه سرمایه گذاری مطرح و پیگیری شدند.
فرماندار ویژه دزفول بر ضرورت توسعه صنعت به منظور ایجاد اشتغال تاکید کرد و از مسوولان خواست برای رفع مشکلات صنعت جهت ارائه خدمت با این کارگروه همکاری لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه مصوبات خوبی در جریان سفر رییس جمهور به دزفول داشتیم، افزود: در زمینه صنعت، ایجاد شهرک صنعتی شماره پنج مصوب شده که در حال پیگیری است؛ امیدواریم امسال عملیات اجرایی این طرح آغاز و بخشی از مشکلات این حوزه رفع شود.
خردمند پیگیری برای پرداخت تسهیلات به صنعتگران و رفع مشکلات آنها را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان و بیان کرد: ایجاد دانشکده نفت و شیمی در دانشگاه جندی شاپور، تکمیل بیمارستان یازهرا و تکمیل طرح فاضلاب از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به دزفول بودند که اعتبار خوبی برای آنها در نظر گرفته شده است.
وی افزود: مسوولان شهرستان دزفول در زمینه‌های مختلف در تلاش هستند به مردم خدمت کنند؛ خدمت صادقانه هدف ما است و امیدواریم از این طریق در دل مردم، امیدآفرینی شود.
فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: مسوولان وظیفه دارند خدمت جهادی و شبانه روزی داشته باشند و در راستای جهاد تبیین عملکرد خود را به مردم ارائه دهند تا ارتباط بین مردم و مسوولان بیشتر شود.
وی از خدمات ارزنده مسوولان برای مردم قدردانی کرد و از مسوولان خواست عملکرد خود را به مردم گزارش دهند.
خردمند با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن دزفول گفت: طی ماه‌های اخیر برای توسعه مسکن ملی، بیش از ۲۰ نشست با مسوولان استانی برگزار شده که امید است شهریورماه، ساخت ۶هزار واحد مسکونی در شهرستان آغاز شود و واحدهای در دست ساخت را در کمترین زمان تحویل دهیم.
وی با بیان اینکه ادارات خدمات رسان از جمله برق برای پایداری و توسعه برق خدمات خوبی ارائه داده‌اند، افزود: اقدامات قابل توجهی نیز در حوزه درمان و آب و فاضلاب انجا شده است که باید برای مردم اطلاع رسانی شوند.
فرماندار ویژه دزفول به مسوولان توصیه کرد با رسانه‌ها و خبرنگاران ارتباط داشته باشند چرا که خبرنگاران افرادی هستند که می‌توانند وظایف مسوولان را از زبان مردم گوشزد کنند.
وی از زحمات کارکنان دولت وحمایت امام جمعه برای پیگیری مشکلات نیز قدردانی و اظهار امیدواری کرد با کمک نماینده و امام جمعه خدماتی در شان مردم شهرستان ارائه شود.

دوم تا ۶ شهریور هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha