۸۱۰ هزار میلیارد ریال طرح طی هفته دولت در خراسان رضوی آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: ۸۱۰ هزار میلیارد ریال طرح در استان طی هفته دولت عملیاتی و یا کلنگ زنی می‌شود که بیشترین تعداد این طرح ها مربوط به حوزه‌های عمران، زیرساختی و اقتصاد است.

یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع ۲ هزار و ۹۰۰ طرح در استان در حوزه‌های اقتصادی و زیرساختی مختلف افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در بخش‌های اقتصادی استان نظیر بخشهای معدن، حمل و نقل، انرژی، راه و آبراه طرخ های خوبی در حال اجرا و سرمایه گذاری است.

استاندار خراسان رضوی گفت: آغاز عملیات اجرایی نیروگاه بادی ۲۰۰ مگاواتی در دالان بادی خواف از مهمترین طرح های هدف دولت است، همچنین طرح‌های متعدد معدنی و فولادی در مراحل مختلف افتتاح و آغاز عملیات اجرایی قرار دارند.

نظری با اشاره به وضعیت نامناسب جاده‌های اصلی و شریانی خراسان رضوی افزود: بهسازی و روکش آسفالت هزار کیلومتر از جاده های استان به پایان رسیده و عملیات اجرایی بهسازی هزار کیلومتر راه و جاده نیز آغاز می شود.

هشتم شهریور ماه سال ۱۳۶۰ منافقین با انفجار بمبی "محمدعلی رجایی" رییس جمهوری و حجت‌الاسلام دکتر "محمدجواد باهنر" نخست وزیر وقت نظام جمهوری اسلامی را ترور کرده و به شهادت رساندند از این رو دوم تا هشتم شهریور ماه هر سال در جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت این ۲ دولتمرد هفته دولت نام گذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha