۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85207850
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۴ طرح ویژه هفته دولت در خواف خراسان رضوی به ثمر نشست

گناباد-ایرنا- فرماندار خواف گفت: ۱۵۴ طرح عمرانی و خدماتی با صرف اعتبار چهار هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی عباسپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرحها در حوزه خدمات زیربنایی آب، برق، مخابرات، کشاورزی،آسفالت معابر شهری و روستایی، آموزش و پرورش و اشتغالزایی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: حضور میدانی مسوولان دستگاههای اجرایی در مناطق شهری و روستایی برای بررسی مسائل و مشکلات مردم از برنامه های هفته دولت در شهرستان خواف به شمار می رود.

فرماندار خواف برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور مردم و مسوولان در مناطق شهری و روستایی را از دیگر برنامه های هفته دولت در شهرستان خواف برشمرد.

وی همچنین در جلسه پرسش و پاسخ و بررسی مسائل و مشکلات مردم در شهر خواف اظهار داشت: مردم ولی‌نعمت‌های ما هستند، باید به سخنان آنان گوش کنیم و در جهت رفع مشکلات آنها گام برداریم.

عباسپور اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید خود و مدیران زیرمجموعه را مکلف کنند که با حضور دوره‌ای در میز خدمت ادارات تابعه، حرفهای مردم را بشنوند.

وی تصریح کرد: گوش کردن به مشکلات مردم علاوه بر اینکه باعث می شود که مسوولان انرژی بیشتر برای خدمت به مردم پیدا کنند، مشکلات مردم بهتر شناسایی و رفع خواهد شد.

وی ارتباط مستقیم مردم و مسوولان را از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم برشمرد و گفت: حضور در میز خدمت و ارتباط با مردم از مصادیق بهره‌وری، عدالت و ایجاد رضایت در مردم از دستگاههای اجرایی به شمار می رود.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha