آرزوهای نوجوانان اربعینی؛ امام زمان ظهور کند، عضو تیم ملی شوم، معلم‌مان مهربان باشد

تهران- ایرنا- «آرزو می‌کنم روزی برسه دست رهبرم را ببوسم، مریض‌ها شفا پیدا کنند، سفر کربلا حس خوبی است که قابل بیان نیست و هر کسی خودش باید تجربه کند» از جمله آرزوهای برخی جوانان اعزامی کشورمان به اربعین ۱۴۰۲ در شهر نجف است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به راهپیمایی اربعین ۱۴۰۲، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) امسال با هدف حمایت و هدایت جوانان محلات کم برخوردار اقدام به اعزام کاروان ۱۵ هزار نفری با عنوان رهپساران عصر ظهور از دو هزار و ۲۰ نقطه ۳۱ استان در اولین مرحله اقدام به اعزام برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۲ کرده است.

دعا می کنم مریض ها شفا پیدا کنند

«شفای مریض ها را از آقا سیدالشهدا(ع) طلب می کنم»، از اولین دعاهای زیبای محمدرسول باقری ۱۰ ساله اعزامی از استان قزوین است و می گوید: ان شالله آقا صاحب الزمان (عج) روزی ظهور کند تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی با چهره معصومانه اش ادامه داد: آرزو می کنم هیچ وقت پدر و مادرم را مریض نبینم و همیشه سلامت و شاد باشند.

بی سرو سامان توام یا حسین (ع)

وی ورود به تیم ملی فوتبال را از آرزوها و دعاهای خود عنوان کرد و گفت: دعا می کنم معلم سال آینده ام مهربان باشد.

محمد صالح ایران گنجی نیز که در این کاروان ۱۵ هزار نفری است، گفت: آرزو می کنم روزی بتوانم به سفر سوریه نیز اعزام بشم.

وی ادامه داد: از امام حسین(ع) می خواهم کاری کند هوای نجف قدری خنک شود؛ بخاطر اینکه خیلی گرم و اذیت کننده است.

عتبات عالیات خیلی زیباست

ماهان صمدی نیز که از استان قزوین آمده، می گوید: نخستین باری است که عازم سفر اربعین شده ام و فقط می توانم بگویم عتبات عالیات خیلی زیباست و حس خوبی دارم.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه فرهنگی ایرنا به راهپیمایی اربعین حسینی به رغم گرمی طاقت فرسای هوا و شرجی بودن آن، هر لحظه مرزهای خروجی کشور از قبیل شلمچه، چذابه، مهران، باشماق و خسروی پذیرای استقبال از عاشقان حضرت اباعبداالله الحسین (ع) بوده و جمعیت عظیمی در حال ورود به خاک عراق هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha