۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85207921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۱ طرح به مناسبت هفته دولت در دهلران به بهره برداری می رسد

ایلام - ایرنا - فرماندار ویژه دهلران از بهره برداری ۷۱ پروژه همزمان با هفته دولت در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، لطیف صادقی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۷۴ پروژه در شهرستان دهلران کلنگ زنی و افتتاح می شود که از این تعداد ۷۱ پروژه بهره برداری و سه پروژه کلنگ زنی می شود.

وی افزود: در مجموع برای این پروژه ها در زمینه های عمران شهری و روستایی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، تسهیلات اشتغالزایی، نوسازی مدارس، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، آب و فاضلاب و صنعت معدن ۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار ویژه دهلران بیان کرد: از این تعداد ۱۰ پروژه اقتصادی هستند که برای آنها ۸۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است پو زمینه اشتغال ۶۸۵ نفر فراهم کرده اند.

۷۱ طرح به مناسبت هفته دولت در دهلران به بهره برداری می رسد

صادقی بیان کرد: برای پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای شامل روکش آسفالت با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال، طرح های اشتغالزایی کمیته امداد ۴۳۰ میلیارد ریال، طرح های جهاد کشاورزی با اعتبار۲۲۰ میلیارد ریال و طرح های عمران شهری به همت شهرداران با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال و سازمان صمت در این شهرستان با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح های مسکن مهر در حوزه کاری اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و طرح هادی و عمران روستایی هرکدام با ۱۱۰ میلیارد ریال، پروژه های گاز رسانی به دو روستای هاویان و کاور با ۸۰ میلیارد ریال، میراث فرهنگی و تسهیلات برای پروژه ها در این بخش ۶۰ میلیارد ریال، طرح های منابع طبیعی ۵۰ میلیارد ریال ،طرح های آب و فاضلاب ۳۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha