چشم پرسپولیس به نصف جهان برای صدرنشینی قاطعانه

تهران- ایرنا- پرسپولیس در پایان هفته سوم لیگ برتر می‌تواند به تنهایی و قاطعانه خود را در صدر جدول مسابقات لیگ برتر ببیند.

به گزارش ایرنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی روز گذشته با برتری شمس آذر مقابل مس رفسنجان آغاز شد که مسابقات این هفته بازی‌های جذابی را به خود می‌بیند و خیلی از اولین‌ها ممکن است در این هفته رقم بخورد.

در پایان هفته دوم لیگ برتر، تنها سه تیم پرسپولیس،‌استقلال و سپاهان بودند که امتیازات کامل را دریافت کردند. این در حالی است که در این هفته استقلال و سپاهان مقابل هم قرار می‌گیرند و در صورت تساوی دو تیم، پرسپولیس می‌تواند با پیروزی مقابل ذوب آهن، به تنهایی و قاطعانه صدرنشین شود.

چشم پرسپولیس به نصف جهان برای صدرنشینی قاطعانه

در صورت برتری یکی از دو تیم نیز، یکی از رقبای پرسپولیس برای صدرنشینی از گردونه رقابت خارج می‌شود.

این سه تیم فصل گذشته نیز رقابت نزدیکی تا هفته‌های پایانی برای قهرمانی در لیگ داشتند که در نهایت پرسپولیس موفق شد بالاتر از سپاهان و استقلال قهرمان لیگ شود و حالا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی،‌ به دنبال تکرار موفقیت خود باشد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن فردا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد. حساس‌ترین دیدار این هفته نیز بین تیم‌های سپاهان و استقلال امروز از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha