بهره‌برداری از ۷۶۷میلیارد ریال طرح به مناسبت هفته دولت در قصرشیرین آغاز شد

قصرشیرین - ایرنا- سرپرست فرمانداری قصرشیرین از آغاز بهره‌برداری از هشت طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با ۶۷۶ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان مرزی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گرزارش روز پنجشنبه ایرنا، «محمد نجفی» با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این طرح ها شامل احداث قرارگاه تاکتیکی بهداشتی ثارالله در مرز خسروی، جدول گذاری روستای امام حسن(ع) علیا، سیستم آبیاری تحت فشار روستای طهماسب، کلنگ زنی سالن نگهداری محصولات کشاورزی ۱۰ تنی زیر صفر، بسته بندی مواد غذایی و بهره برداری از قطعه ۱۰ بزرگراه کربلا، اجرای آسفالت روستای گراوه اسماعیل و اجرای روکش آسفالت کمربندی ریخک است.

وی با اشاره به رویداد بزرگ اربعین از آمادگی شهرستان برای میزبانی زوار اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد و اظهار کرد: تمام امکانات و زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی به زائران اربعین در قصرشیرین فراهم شده است و تمام تلاش خود را به کارگرفته ایم تا میزبانانی شایسته برای زائران باشیم و بدانیم که برکت این خدمت معنوی زائران سید الشهدا (ع) به زندگی خود ما باز می گردد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین همچنین با اشاره به هفته دولت و رویکرد دولت مردمی بر تلاش و خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد و گفت: مدیران باید با الگوگیری از شهدا شبانه روزی و جهادی پای کار باشند و به مردم خدمت کنند.

بهره‌برداری از ۷۶۷میلیارد ریال طرح به مناسبت هفته دولت در قصرشیرین آغاز شد

امام جمعه قصرشیرین نیز در این جلسه با تبریک هفته دولت گفت: حرکت بر مبنای برنامه، نوآوری و ابتکار و حرکت جهادی و تخصص و تعهد و اعتقاد و دین مداری از ویژگی های یک مدیر موفق است و باید برای موفقیت نگاه او به امامان انقلاب باشد.

حجت الاسلام «صادق صالحی» افزود: مدیران باید بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند تا بتوانیم موفق و حرکت رو به رشدی داشته باشیم و تمام برنامه ها باید بر اساس فرمایشات رهبر و در راستای رشد و تعالی کشور و پیشرفت نظام و اصول انقلاب باشد.

او رمز ماندگاری شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر را اخلاص بیان کردند و گفت: مدیران باید با خدمت صادقانه به مردم و با حضور در مساجد و محافل معنوی و مذهبی الگو باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha