۳۹ دستگاه وَن و اتوبوس از هرمزگان به مرز شلمچه اعزام شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری‌ هرمزگان گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس و ۲۹ دستگاه وَن از شهرداری‌های این استان با هماهنگی‌های انجام شده، برای جابجایی زائران به مرز شلمچه اعزام شد.

به گزارش ایرنا، صفر صادقی‌پور روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار کرد: همچنین ۲ دستگاه خودرو آتش نشانی و ۲ دستگاه خودرو حمل زباله که از سوی شهرداری‌های رویدربندرخمیر، جاسک و میناب تامین شده به مرز شلمچه منتقل شد.

وی بیان کرد: حدود ۱۰ نیروی خدماتی شهرداری نیز برای ارائه خدمات به زائران حسینی به مرز شلمچه اعزام شدند تا در مدت زمان برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین در خدمت زائران باشند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان اظهار کرد: اتوبوس‌ها و ون‌های اعزامی به مرز شلمچه در بازگشت از مرز هم زائران هرمزگانی را به این استان منتقل خواهند کرد تا بخشی از نیاز زائران به وسایل نقلیه مرتفع شود.

صادقی پور ادامه داد: با توجه به اینکه زائران از شهرستان‌های مختلف در حال عبور برای رساندن خود به مرز هستند، شهرداری‌های سراسر استان هرمزگان آمادگی دارند نسبت به تامین محل اقامت و تغدیه این زائران در قالب برپایی موکب اقدام کنند.

وی اضافه کرد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و انجام وظیفه‌ای که وزارت کشور برعهده استانداری و شهرداری گذاشته مقرر شد در استان هرمزگان نیز در خصوص خدمت رسانی به زائران اربعین اقداماتی انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha