۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85208058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورد ۲ دستگاه خودرو در آزادراه زنجان - قزوین ۱۰ نفر را راهی بیمارستان کرد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد ۲ دستگاه سواری پراید با یکدیگر در کیلومتر ۷۷ آزادراه زنجان - قزوین ۱۰ نفر از سرنشینان را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

حکمت الله هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز گزارش برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید در کیلومتر ۷۷ مسیر شمالی آزادراه زنجان- قزوین توسط اورژانس به پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال برای امدادرسانی اطلاع داده شد.
وی تاکید کرد: بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از این پایگاه امداد و نجات همراه با یک دستگاه آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه رانندگی ۱۰ نفر مصدوم شدند که هشت نفر از آنها توسط اورژانس و ۲ نفر نیز توسط هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.
هاشمی اظهار داشت: علاوه بر انتقال ۲ مصدوم، تیم های عملیاتی ضمن انجام کمک های اولیه و پانسمان مصدومان، صحنه تصادف را تثبیت و کنترل کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست: در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha