۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85208111
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال ساوجبلاغ با ۹۱ پروژه از هفته دولت

۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبر: 85208111
استقبال ساوجبلاغ با ۹۱ پروژه از هفته دولت

کرج - ایرنا - فرماندار ساوجبلاغ گفت: همزمان با هفته دولت ۹۱ پروژه عمرانی در این شهرستان آماده بهره برداری شد.

"محمد رضا البرزی" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر هشت هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال در زمینه های عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی آماده بهره برداری شد.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارایه عملکرد و دستاوردها ی نظام اسلامی دانست و گفت: آگاهی مردم از اقدامات انجام شده برای توسعه شهرستان، روحیه امید و نشاط را در بین مردم افزایش می دهد.

البرزی افزود: با اجرای طرح‌های هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ ۳۸۴ فرصت شغلی پایدار در سطح منطقه فراهم خواهد شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به مطالبات مکرر مردم در حوزه مترو شهرجدید مهستان گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های ائمه جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و با مدیریت استاندار البرز ، مقرر شد که در هفته دولت ایستگاه متروی "ماموت" راه‌اندازی شده و قطار در این ایستگاه توقف داشته باشد.
وی با اشاره به کاهش زمان انتظار مترو شهر جدید مهستان از ۹۰ دقیقه به ۶۰ دقیقه گفت: به زودی این زمان به ۴۰ دقیقه نیز تقلیل خواهد یافت و در تلاش هستیم با کاهش سرفاصله حرکت قطارها، اقدام خوبی در راستای افزایش کیفیت خدمات و جلب رضایت بیشتر شهروندان انجام گردد.
البرزی، همچنین از دستور کار قرار گرفتن تعیین تکلیف پروژه ریحانه در ورودی شهرجدید مهستان توسط استاندار البرز و مسوولان کشوری خبر داد.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ با بیان تشکیل ستاد جلوگیری از اتلاف انرژی در فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ گفت:ستاد جلوگیری از اتلاف انرژی در راستای صرفه جویی انرژی و به نفع درآمدی کشور تشکیل شده است و در راستای تبدیل انرژی مصرفی صنایع از سوخت‌های فسیلی به گاز است و بنا داریم تک تک کارخانجات شهرستان را گازدار کنیم.

البرزی تصریح کرد: ماحصل عملیات گاز دار کردن محورچینه و کوی یاران، قطع مصرف ۲ میلیون لیتر سوخت نفت گاز و رهاورد آن قطع ۱۵۰ میلیارد ریال یارانه به نفع دولت بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha