۷۳۳ طرح چهارمحال و بختیاری برای هفته دولت آماده بهره‌برداری شد

شهرکرد- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند اجرای طرح‌های عمرانی گفت: به‌مناسبت هفته دولت سال‌جاری ۷۳۳ طرح در این استان آماده افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی حیدری روز چهارشنبه در نشست خبری هفته دولت تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۵۲ هزار و ۳۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از منابع مختلف اعتباری ملی، استانی، تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تامین و هزینه شده است.

وی افزود: در هفته دولت سال‌جاری عملیات اجرایی ۲۲۰ طرح جدید با ۵۴۴ هزار و ۴۸۸ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

حیدری به خدمات دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: در ۲ سال اخیر توجه ویژه‌ای به ارتقای جاده‌های استان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زایی داشته است.

وی یادآور شد: رفع مشکل تامین آب کشاورزی تعدادی از طرح‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری با حداقل ۲۰ هزار نفر اشتغال‌زایی از دیگر خدمات دولت سیزدهم در این استان به‌شمار می‌رود.

حیدری اظهار داشت: از دهه فجر انقلاب اسلامی سال گذشته تاکنون برخی طرح‌های عمرانی توسعه‌ای در چهارمحال و بختیاری مانند اصلاح شانه‌های جاده‌ها و اصلاح کناره‌های راه ارتباطی پیست بارده انجام شده است.

به گفته وی، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایرنا،هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ رییس‌جمهور وقت محمدعلی رجایی به‌همراه نخست وزیر حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست‌وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به‌همین مناسبت دوم تا هشتم شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha